3 Days....


Dnevi...
Dnevi se tako hitro prelevijo v tedne,tedni v mesece,meseci v leta...leta v desetletja..In še tako veliko let se tako hitro v mislih pretvori v en sam skupek trenutkov..ki se jih tako bežno spominjamo in tako bežno nekateri odhitijo stran...

Obstajajo pa trenutki,obstajajo dnevi ki bodo v meni zapisani kot večnost,kot trenutki ki se nikoli ne bodo izbrisali in bodo čez določen časovni interval ostali še vedno tako čisti in tako kristalno čudoviti kot danes:)
Ker preprosto ti trije dnevi ki sem jih preživel s tako popolno osebo so tako prečudoviti..in tako prekrasniii..Da tudi če bo jutri konec sveta bom,tako srečen,da se mi je to kar se mi je zgodilo...Da sem vsaj za te tri dni začutil tisto res največjo srečo in upanje ,ki si mi jo dala <3In ,ki si sposobna samo ti<3

In verjemi,tako zelo sem se rešil vseh strahov ,ki so se me držali veliko časa...tako hitro si jih opravila <3 In tako hitro sem vse videl v tisti najlepši lučki,ki jo izžarevaš samo ti <3
<3 Hvala ti za vso skrb,za vso toplino,za vso ljubezen ,za vso nežnost in predvsem za tebe <3 Ti moj "Žgečkljivček"<3 <3

Ne bodi žalostna ker se je končalo,bodi srečna da se je zgodilo-Ne bodima žalostna ,kajti doživela sma veliko lepega,in najpomembnejše:SE BO KMALU NADALJEVALO!

Ni konec,najino potovanje se šele začenja! -Ker vem da to kar se je zgodilo je samo začetek še veliko lepših in predvsem daljših dni s teboj <3 <3

Z ljubeznijo*****************************************************************

LJUBIM TE  <3<3 <3 <3 <3


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...