Popotovanje v srednji vek

Vsak zadnji vikend poletnih mesecev se mesto Celje vrne za nekaj stoletij nazaj v času. V čas grofov Celjskih. Mesto tako v petek zavzamejo vitezi in princese, prijezdijo čedno urejeni konji ... vsepovsod je videti plapolajoče zastave, meče, ščite in ljudi v srednjeveških opravah, v soboto pa se dogajanje prestavi v samo središče takratnega življenja - na Stari grad.

Priznam, da me to dogajanje še nikoli ni pritegnilo in prepričalo, da bi se ga udeležila. Letos pa sem se ga. Sicer res samo zato, ker sem delala - prelevila sem se v grajsko slikarko. Še dobro, kajti padla sem 'not'! Vso to dogajanje in prikaz življenja na gradu me je prepričalo. Tako zelo, da sem rekla, da se naslednjič, ko bo spet čas za srednji vek, in ne bom delala, podam na lastno pustolovščino na grad.

V petek je bila prav posebna izkušnja - znajti se v samem središču dogajanja. No, na robu samega središča dogajanja. Dogajal se je namreč neverjetno dober ples z zastavami. Enkrat tik ob naši mizi za delavnice in poslikavo. Tako zelo tik ob, da sem lahko čutila veter, ki so ga zastave povzročale v svoji predstavi.

Aja, in na gradu tudi nisem bila že kakšna tri leta ali pa še več. Sploh pa se nikoli nisem imela priložnosti sprehoditi po kakšni grajski sobani, tako da je bila včerajšnja izkušnja zame zares posebna :).

 Preden se je pričelo dogajanje, sva se s kolegico malo sprehodili po gradu in nastalo je nekaj fotografij ...
Iz sence pri Pelikanovem stolpu sva s kolegico slikarko pred začetkom dogajanja opazovali okolico, ki se je kopala v vročih sončnih žarkih .... 
Poleg lepote samega gradu navduši tudi razgled iz gradu ... 


 
V tale jarek pa najbrž nihče ne bi želel pasti ...

Takole je bilo čedno urejeno pri učenju lokostrelstva in Glumaškem taboru ... 
In ja, prav ste ugotovili - tole je stranišče. Ker je tudi prvi prihod na grajsko stranišče prav posebna izkušja :)!
Lahko sem Herman II. celjski, če želim ....
... ali Barbara celjska ...
V resnici pa sem še vedno podobna sebi - čeprav grajsko oblečena :)...  Ujeta sem bila med risanjem Spidermana - čeprav so, dnevom primerno, prevladovale čudovite princeske, pogumni vitezi in grozni zmaji :).
P.S.: Fotka je iz Facebook strani "V Celu dogaja"

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...