Ustvarjanje - tokrat v dvoje

Dolgo časa nisem ustvarila kakšne voščilnice. Velika noč je šla kar mimo mene - me je mami tik pred njo vprašala če mislim kaj naredit, da bi že morale iti na pošto. Na koncu se je izšlo tako, da jih je morala kupiti, jaz pa sem jih s težavo popisala in naju podpisala. Ker ni bilo časa, oziroma si ga preprosto nisem vzela. 

Nisem prepričana, če je kdo iz družine ali prijateljev letos dobil voščilnico, ki bi jo sama izdelala. Ali pa se morda najde kakšen srečnež, ki jo je prejel. Ne spomnim se. 

V soboto pa me je prijela vročiča voščilnic. Nastalo jih je kar sedem. 

Dve objavljam danes, ker sta že na polici svojih lastnic. 

Neznana vrsta rož, ki je pasala na oranžno barvno podlago.

Vrtnica na preprosti podlagi.

Ostale tri pokažem oktobra, ko bodo pristale pri svojih lastnikih, dve pa šele decembra. 
 
Je bilo pa tokratno ustvarjanje voščilnic nekoliko bolj posebno. Ustvarila sva jih skupaj s Primožem, čeprav nisva bila fizično skupaj. Jaz sem doma izrezovala in risala in fotografirala in pošiljala. Primož pa se je izkaz kot super pomočnik in kot zelo potrpežljivi odgovarjalec na moja nadležna vprašanja: "A paše tole gor?" "A bo na tej barvni podlagi zares lepo izpadlo?" "Bi ti dodal še kaj?" ... In s skupnimi močmi so nastale voščilnice, ki so mi zares všeč. V prihodnosti bodo torej še lepše in boljše :). 

Se me je pa malo nalezel božični duh. Za malo navdiha in za hec sem brskala pod zadetki na temo božičnih ročno narejenih voščilnic in sem se zaljubila v eno simpatično s kaktusi, Takoj sem vedela, da jo letos mora dobiti Primoževa mama.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...