Tedenski izziv (6) - S

V zadnjih dneh mi v roke ni uspelo prijeti niti enega papirja, da bi kaj ustvarila. Vse, kar je bilo ustvarjalnega ta teden, so bile prikupne veveričke iz filca in storžev z otroki na delavnicah. Zadnji dnevi minevajo v duhu dogajanja na fakulteti, pisanja nalog in seminarskih ... Za danes sem rekla, da bom ustvarila eno božično voščilnico, da jo lahko zvečer pokažem tukaj, pa po (skoraj) celem dnevu sedenja za računalnikom, ne morem strmeti še v pisan papir. 

Lahko pa kljub temu pokažem en izdelek, ki je nastal danes in na katerega sem v bistvu kar ponosna. Prvič sem ustvarjala v programskem orodju CorelDRAW. Nastal je spodnji logo, ki ga potrebujem za eno izmed seminarskih nalog :) ... Meni je prav simpatičen. 


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...