Tedenski izziv (7/8) S

Prejšnji teden se mi je zgodilo, da sem na blog čisto pozabila. Pravzaprav - ko sem se spomnila, da bi bilo treba nekaj objaviti, nisem imela ničesar na zalogi, volje do tega, da karkoli objavim pa tudi ne ... Bil je cel kup problemov na enem mestu, ki pa so se - vsaj kaže tako - začeli urejati. Ta teden sem se, kljub začetni negotovosti v samo sebe in v količino časa, ki ga imajo dnevi na voljo, uspela rešiti dveh predmetov na fakulteti ... Še trije v tem semestru in en v naslednjem pa bo :)... 

Danes pa sem bila nekoliko božično razpoložena in zeloooo pridna. Spodaj si lahko pogledate, kaj sem uspela danes ustvariti... 

Mislim, da sem se odkupila za prejšnji teden :)... (Kazen je pa nekako bila pozabljena :D)









Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...