Zanemarjanje ...

Se mi zdi, da v zadnjem času blog sploh ni edina stvar, ki jo zapostavljam. Je v bistvu posledica cele vrste zapostavljanj. Definitivno se premalo posvečam svojim čustvom (čeprav to niti ni tako zelo slabo. Ugotovila sem namreč, da je življenje veliko lepše in razburljivo, ko nisem na nikogar čustveno navezana ... tako ali drugače ...) in mislim ... Ker sem mojster v izogibanju le teh. In ker sem ji vedno znala izraziti in priti do zaključka le, če sem pisala. Zmeda v glavi pa zdaj narašča in narašča..

Pred kakšnim tednom sem se prijavila na elektronski tečaj Hvaležnosti, ki se začne jutri. Pojma nimam, kako naj bi potekal, kaj naj bi počeli ali kaj naj bi izvedeli ... Pritegnilo me je to, da naj bi se v 10 dneh naučili biti hvaležni za tisto, kar imamo. To je ena mojih zelo šibkih točk. Saj ne, da mi ni mar za nič, kar imam in da nikoli ne začutim hvaležnosti ... Brez srca tudi nisem :) ... Se mi pa zdi, da bi na tem področju lahko naredila kak korak naprej. 
Da v mojem vsakodnevnem besednjaku ne bi bilo več: "Če bi imela to ..." ali pa "Če bi naredila to ...". Želim jih nadomestiti z: "Imam to, za kar sem sicer hvaležna, ampak želim korak več in iz tega bom gradila najprej ..." 
Upam, da se mi uspe s tem tečajem vsaj približati temu. 

In glede na to, da je bila naloga za dan 0, da si ustvarimo dnevnik, kamor bomo zapisovali razmišljanja ... Mislim, da bom vsaj v naslednjih desetih dneh primorana se usesti, razmisliti in zapisati ... Komaj čakam :)!

Predvsem pa močno upam, da bom vsaj v tem decembrskem času imela nekaj trenutkov zase. 
Kljub posvečanju faksu, nalogam, ki jih morem še napisati (uh, kdo bi si mislil, da bo prvega semestra tako kmalu konec!), kolokviju, ki ga kmalu pišemo in obiskom predavanj ... Sicer me vse okoli faksa zelo veseli (kar se mi zdi skoraj nenaravno zame =D) in me kopica dela sploh ne moti, ampak vseeno ... 
Ni samo faks, ne :) ... Je tudi delo, za katerega niti dan naprej ne vem, kaj in kje bom delala, ampak je vznemirljivo in sem vesela, da ga imam. Takšnega, kot je :). In toliko kot ga je :)! In seveda komaj čakam december, ko bo vse skupaj pravljično in čarobno in darilasto in ustvarjalno in risankasto in konec koncev: božično ;)..

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...