Izpitno obdobje ali nekaj takega



Ta mesec pišem zelo malo, skoraj nič. 

Saj ne, da bi čas, ki ga imam namenila učenju (kar naj bi bila primarna naloga vsakega študenta v izpitnem obdobju). Sem se že predala mnenju, da sem zmožna narediti (z vsaj pozitivno oceno) tudi brez posebnega truda. 


Informatika je kriva! Kolokviji so me razvadili. Od-klikati nekaj pravilnih odgovorov, ko imaš že dane možnosti pa res ni težko (če v navodilu ravno ne piše: »Označite vsaj en odgovor«. Ker ti so malo posebni in potem upaš, da si obkljukal vsaj nekaj pravilnih.) in povezati napisane definicije z ustreznimi pojmi (ker se lahko greš na izločanje. Ostanek, ki ti res ne gre nikakor skupaj pa razporediš po navdihu.).


In za tale zadnji kolokvij sem se nameravala učiti malo več kot za prejšnja dva. Ker (tipično) sem bila do pred kratkim (beri do prejšnjega tedna) še prepričana, da bom naredila vse, da bom dosegla uspeh (no, saj … to sem še zmeraj … samo z nekoliko zmanjšanimi kriteriji). Imela sem priložnost, da spravim tole ljubo Informatiko skupaj z 10. Pridno sem si sprintala profesorjeve predstavitve (že zdavnaj smo ugotovili, da so popolnoma dovolj, da pišeš 100 %, če jih seveda znaš, čeprav nam je on vsako predavanje omenjal, kako dobro bi bilo vzeti v roke njegove sveže stiskane učbenike).  - Za prva dva kolokvija sem si jih (čisto zagnana in motivirana) napisala sama! - In jih začela predelovati. Prvih 5 strani.

Potem pa sem morala … Biti v Džungli (tale morala seveda ni čisto nič resničen. Je pa dober zasebni izgovor, da nimam zamer do same sebe, zakaj se nisem učila :D. Lahko bi seveda odklonila nadomeščanja v četrtek in petek in si mogoče našla zamenjavo za moj termin v soboto. Morati torej razumimo kot: zdelo se mi je bolj koristno in zabavno) in med čakanjem na nove poslikave delati čisto nič.  


Včeraj pa … Sem se usedla za mizo in si pogledala vsaj bistva definicij, pa mi je zazvonil telefon. Sosedi se je podrla programska shema in ni dobila nobenega kanala več (in mama, ki je bila v tistem trenutku pri njej na obisku, me je prijazno ponudila, da jih naložim na novo). Najprej sem morala priti do ugotovitve, da bi bilo pametno, da kartico s programi (katere lastnik je bilo podjetje Turnšek) odstranim, ker ni več uporabna. In ugotoviti kateri izmed petih daljincev, ki jih ima poleg televizije sploh deluje … No, zavleklo se je. Ker je zahtevala neki Srbski program, kjer vrtijo njeno najljubšo nadaljevanko, pa ga dolgo nisem našla (ravno ko iščeš programe, morajo postaje vrteti reklame, da ja nikjer ni njihovega znaka!).

Mama se je seveda hvalila, da midve nimava kartice in da nama programi delajo normalno. No, pa niso … Nekako … Ko sva prišli domov, je prižgala televizijo in jo je pričakal sneg. In ker bi se ji podrl biološki sistem, če ne bi videla svojih limonad, mi je preostalo le, da tudi doma na novo nastavim shemo. Na dveh televizijah (ker jaz si pa – priznam – nisem predstavljala večera brez Seksa v mestu). Najbolj želeni (krvavo potreben) program POP pa … No, bila sem prepričana, da sem ga shranila na priljubljeno številko 3 … In šla v sobo nalagati svojo televizijo in po telefonu govorila s Filipom … Pa je zelo hitro vdrla mama, ker Pop-a nikjer ni bilo in ona bo zamudila nadaljevanko in oh in sploh. 


In ker ta televizija očitno več ni barvna (pred Telemahovim prevzemom Turnška je še bila), je pričakovala, da bom visela na telefonu tako dolgo, dokler mi kateri izmed njihovih delavcev ne razloži, zakaj je tako. Trikrat sem poslušala sporočila o tem, katero tipko naj pritisnem, o tem da je, če kličemo iz Turnškovega omrežja, potrebno na novo nastaviti mrežo in da naj si na njihovi spletni strani preberem kako se to dela, pa da imajo veliko klicev in da so moj klic zabeležili in me bodo poklicali nazaj v najkrajšem možnem času (do zdaj ta najkrajši možni čas še ni prišel), potem pa sem morala (beri prejšnjo opombo pri tem glagolu) iti na večerni sprehod. 


Kakorkoli … Z učenjem nisem prišla dlje od tega, da sem vedela razliko med črvi, virusi in Trojanskimi konji pa razliko med IP in TCP protokoli (najprej je treba pogledat koristne stvari). Ampak z malo sreče in izločevanjem že uporabljenih pojmov (čeprav je to pri 32 definicijah kar težka naloga) sem izgubila samo … No verjetno tam okoli 3 -4 točke. Nekako se mi ni dalo pogledati odziva takrat, ko je bil še možen. 


In ne, ne vem kakšna je zdaj končna ocena. Ker ne vemo, koliko procentov je za kakšno oceno. Sploh ne vemo, kaj vse se šteje v fond končne ocene. Tipično :)! Glavno da je pozitivno bom rekla :)!

Zdaj pa pridejo na vrsti tisti pravi izpiti. S kulijem in listom papirja. Ko si lahko pomagaš samo s svojim znanjem (natančnim?). Meni se pa ne da (konec koncev je moja volja zdržala kar dolgo)
O angleščini z mojim odličnim "predznanjem" pa sploh ne bom več razmišljala. Ker mi res ni jasno, kako se bom naučila prevode besed za 8 A4 strani. (Aja, ne bom se. Bom upala na to, da bo dala v izpit tiste bolj osnovne :D)  

Naspala se pa le bom med tem izpitnim obdobjem :)! Zame jutra ne obstajajo več.  


 

Komentarji

  1. Ohh izpitna obdobje... vem kako ti je :) Sicer mam letos bolj lagano (samo 2 izpita, vse sem že kako drugače prej naredila)... ampak vseeno... v četrtek imam izpit... dans sem uspela pogledat kje imam sploh zapiske... in sedaj razmišljam ali bi raje pogledala še enga Doctor Who-ja al bi šla rajš knjigo brat... sicer pa sem prehlajena in se "težje učim" hehehe :) četrtek je še daleč :D Pa itak mal si pogledam pa za pozitivno bo, ane?
    LP, K :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čist dovolj hitro si ugotovila, kje jih imaš :). In ja, prehlad je močen zaviralec učenja, še posebej, če si moreš stalno nos brisat :D..
      Četrtka pa še ni na vidiku :D.
      Ej jaz ne vem, kaj počne folk, ki ima po 6 al pa 8 izpitov, ker meni so že ti štirje odveč.

      Izbriši
  2. Ja evo sem pridna ane :D Ja itak, pa lahko me glava začne boleti od pretiranega zapletenega branja :)
    Ja evo men je vse odveč... okej izpiti lahko rečem da so še kar... ampak seminarske, te, te pa so posebne cvetke :) In ja, jst nisem tak študent, ki bi se učil zadnjo noč.. ah ne.. zadnji dan že mogoče, pa naslednji dan... noč je pa za spanje :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je :)!
      A si ga odpisala? Kako ti je šlo?
      Seminarske sem jaz imela zdaj samo dve, pa še te dve smo delali v skupini, tako da smo si porazdelili delo in se reees nisem kaj preveč pretegnila. Pa eno nam je asistent ocenil ne da bi jo sploh pregledal :D..
      Noč je za spanje, tako kot si napisala :)! Jaz po osmi uri zvečer ne priznavam več obstoja faksa, pa tudi če imam še ogromno dela. Takrat je čas za knjige pa televizijo in spanje.

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...