Knjižna polica se polni

Kupovanje knjig mi je drugače čisto brez veze. Knjigo kupim, preberem in položim na knjižno polico (vržem v omaro, pustim kar nekje). V vsakem primeru pa se njih nabira prah, za katerega si moram vsake toliko vzeti čas, da se tega prahu znebim. Potem pa čakajo ponovno priložnost, da jih bom še mogoče kdaj vzela v roke.  

Ampak romani imajo pri meni zelo majhne možnosti (če ne že nične), da jih ponovno vzamem v roke, če ravno njihov naslov ni Harry Potter ali Krive so zvezde. Pred časom sva z mamo cel kup knjig, ki je ležal v omari (po zaslugi mojega članstva v Svetu knjige) odnesli v Antiko. Zdaj pa knjižno polico zopet polnim. 

S knjigami za Življenje. S knjigami, ki jih vzamem v roke večkrat. Vsakič, ko potrebujem vzpodbudo, pozabim razumeti, ker se mi zapre srce in ko želim priti še bližje. Že dolgo časa nisem bila nič v Mohorjevi knjigarni, ker si nisem želela najti časa za Boga (če bi rekla, da nisem imela časa, potem bi se krepko zlagala - nekoč davno, ko sem bila birmanka, je naš animator dejal: "Čas, ki ga namenim za Boga se mi trojno povrne!" - in vedno bolj razumem, kaj je želel povedati. Dan ima še zmeraj samo 24 ur in nič več. Ampak, čas ki ga namenimo za molitev, obrodi mnogo bolj bogate sadove v času, ki ga namenimo za delo, soljudi in počitek!).

Danes zjutraj pa sem se zavestno odločila, da si bom kupila knjigo, ki jo bom prebrala in me bo odžejala. Na njihovi spletni strani sem si izbrala dve, katerih opis me je prepričal. Ko pa sem bila enkrat tam, pa je moj kup rasel. 

Moja knjižna polica (kmalu pa bo tudi srce) je tako bogatejša za 5 novih knjig: 
- NIKOLI SAMI - Tonino Lasconi
- 365 + 1 DAN S TEBOJ - Tonino Lasconi (to knjigo imamo na mizi Češčenja Najstvetejšega in sem jo med svojimi uricami velikokrat prijela v roke, so pa te urice veliko prekratke, da bi lahko premislila vsak dan posebej. Zato sem jo nujno morala imeti še sama)
- EVHARISTIJA - NEBEŠKO DOBRA HRANA
- CVETKE JANEZA PAVLA II.
- ROŽNI VENEC.

Nikoli sami sem danes že prebrala. Tako na hitro. Ker je polna modrosti in stvari, ki se jih do sedaj še žal nisem zavedala. Kolikokrat sem izrekala molitev "Oče naš" na povsem napačen način. S povsem napačnimi nameni in mislimi v srcu. Vsekakor pa jo bom "predelala" še enkrat. Počasneje in bolj zbrano. 

(Na sliki je še 10 ... iz ljubezni, ki je moja že kakšne 3 leta, pa vendar vedno znova aktualna. Lasconijeve knjige so za mladega kristjana "musthave"!)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...