V iskanju..



Iskanje..beseda,ki včasih tako veliko pove,včasih pa tako malo..Beseda,s katero imamo opravka veliko časa,in ki nas večinoma nikoli ne zadovolji.Večinoma..

Zakon vesolja je takšen,da je za občutek popolne sreče ,zadovoljstva, popolnosti,in zadoščenja potrebno,da se izzide res popolen izračun polno različnih spremenljivk,polno naključij,dogodkov na katere ne moremo vplivati,in predvsem veliko sreče.Dolgo časa sem iskal to,a vendar je vedno nekaj zmanjkalo,včasih malo sreče,včasih napačen čas,včasih tudi nepričakovan dogodek.Priznam bil sem že popolnoma obupan nad vsem,obupan da nikoli ne bom našel svoje sreče,da moje živlenje enostavno nima razloga za obstoj.In sedaj mi ni žal za to J!

Tako je bilo do leta,ki se je pisalo 2013..Eno tako enostavno elektronsko sporočilo(enke in ničle :p) ,je prispelo na najčudovitejši naslov.Nisem pričakoval veliko,niti nisem vedel ,če ta naslov še sploh obstaja..Naslov je obstajalJ..Ena spremenljivka se je izšlaJ..Dobil sem tako ljubki odgovorJZ barvami:p..Zelo težko sem se na začetku odprl tej dušici...Še dolgo po prvem sporočilcu še nisem bil pripravljen..In samo ta oseba ve,kako mi je žal zato...

In kako malo je manjkalo,da prvega elektronskega sporočila,nebi nikoli prejela..Kakšno srečo sem imel,da ti je uspelo pogledati na tvoj nadomestni naslovček:P..In ja,tudi spremenljivka t=čas,se je izšla:P..

In najina sveta klopca,kjer se je vse to začelo..Kjer sma prvič začutila utrip srca.Kjer se prvič zaljubila.Kjer si prvič dala vedet,da sma si tako zelo všeč.Tudi spremenljivka p=prostor je bila na najbolj pravem mestu:P


P=(46.2265313,15.259496,281) :P


Takrat sma prvič imela tako najbolj drug drugega..In tako obžalujem dogodke na katere nisem imel vpliva ,zaradi katerih se je tako skoraj podrlo,vse kar sma gradila..Tako mi je žal,za vso bolečino in negotovost..Zdaj vema kaj je bilo.Zdaj vema zakaj je to bilo..In tu nastopi spremenljivka imenovana:Ljubezen..Ki je obojestransko vedno imela tako najbolj pozitivno vrednost<3 <3 <3.In ta vrednost še samo narašča in narašča in narašča <3 <3 <3

Zdaj vema,da to kar je bilo ,se nebo nikoli več ponovilo..Ker si že tako najbolj zaupama,in me poznaš bolje od sebe.veliko bolje.In da boš tako sladko še naprej pazila name <3 <3<3 Kot znaš le ti...ti moj mali sladki srček <3 Zmajček<3 Zajček<3Pikica <3..Pa še veliko takšnih pridevnikov poznam :P <3 <3 <3



Ker si tako najbolj sladko moja <3 <3

Za vse večne čase :P



Si kot najlepša rožica,v mojem sivem svetu..Ki pa vedno bolj in bolj dobiva zaradi tebe najlepše barve <3 <3 <3 



Ljubim te <3 <3

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...