Dobro jutro!

No, zdajle ko tole nastaja vsekakor ni več jutro. Pravzaprav je zelo lep dan. Kljub slabemu vremenu v zadnjih dneh me zdajle sonček prav fino greje.

Sedim tukaj, kjer že dolgo časa nisem. Na obzidju med celjskim parkom in svetim Danijelom. Po dolgem času sem bila tudi v župnijskih prostorih in v cerkvi pred Najsvetejšim ... Slednje sem počela premalo časa, res čisto premalo časa. Ne znam se umirit v tem trenutku, izprazniti misli in početi preprosto nič. Ne znam ...

Tukaj sem, ker čakam dragega. Letos zaradi urnika ne morem pomagati na učni pomoči, ki jo organizira župnijska Karitas, pa se je za zdaj javil on. Ker je danes prvič in ker imam tako ali tako čas za ... Martinčkanje na soncu ... Sem pač šla zraven.

Naslov objave pa zato, ker se je zgodaj končalo moje obdobje dolgega spanja, za katerega sem mislila, da ga bom lahko potegnila do oktobra. Tri dni se že zbujam 6.45 in odhitim v mesto. Znanki sem obljubila pomoč pri odhodu njenih punc v šolo, saj se boji, da bi se zaspali. Pa ker mi ira odgovarja oktobra, ji z veseljem naredim to oslugo. Veliko lažje je vstati in oditiod doma, ko veš da te čakajo zaspani otroški obrazi, kot pa nejevolni obrazi ljudi v ... No, saj vemo iz ene izmed prejšnjih objav, kje so te nejevolne face. 


Danes je bila zjutraj v bistvu panika. Nikjer v stanovanju ni bilo moje denarnice. Zadnji spomin nanjo je bil iz Lidla včeraj zvečer. Ko sem se takrat vsedla v avto, mi je nekaj nakupljenih stvari padlo iz rok in najprej sem pomislila, da je bila med njimi tudi denarnica. Nič kaj fino ne bi bilo preklicati vseh dokumentov in plačati za nove. Ravno zaradi strahu, da denarnice ni več, je šel Primož z menoj - brez dokumentov sesti v avto in se odpeljati, bi bilo neumno. Denarnica je bila pod sovoznikovim sedežem, jaz pa sem lahko zjutraj spila kavo v mestbem jedru. Iz vsega se da potegniti super stvari :). 

In... Super bi bilo, če bi lahko zdajle tole objavo pisala na približno štiri mesece starem Huaweiu. Pa je že na servisu. Vsak teden se je dogajalo, da nisem imela omrežja, ko sem koga klicala po telefonu, nikoli nisem vedela, koga bom dobila, ker so se številke mešale ...In zdaj je na servisu, za nadomestni telefon sem dobila LG prve generacije moilnikov na dotik...Skrajno neuporabno, še dobro da je bila doma stara Primoževa Nolia Lumia, ki sicer res ni vrhunska, se da pa na njej početi marsikaj. 

Letos ni leto za srečo pri telefonih... Tudi lani ni bilo. Lani avgusta sem si umislila Sony Xperio XA; ki mi je po enem mesecu uporabe padla v WC školjko - še danes mi ni jasno kako. Letos ima pa novi telefon sistemske napake. Okej, mogoče mi je pa tače Lumia usojena pa... 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...