Set voščilnic

Kdaj sem nazadnje naredila kakšno voščilnico? V decembru, če me spomin ne vara. Zadnje so bile tiste za božične praznike, ki so nepričakovano priletele v nabiralnike mojih prijateljev in znancev in jih prijetno presenetile. Kasneje pa se ne spomnim, da bi nastala kakšna. Če je, to pomeni samo to, da je bila tako slaba, da se mojemu spominu ni ljubilo shraniti jo. 
Čeprav - maja sem jo naredila - za rojstni dan mojega dragega. Ne morem verjeti, da točno ta voščilnica krasi eno izmed najinih polic, pa sem potrebovala 10 minut, da sem se spomnila nanjo. Njemu je bila noro všeč, ker je personalizirana in so na njej stvari, ki so nama obema zelo ljube, priznam pa, da bi lahko bila izvedba nekoliko lepša in boljša. 


Prva po tem je bila prejšnji mesec za rojstni dan Primoževega dedka. Ko jo je prejel, so pri njemu ugotovili, da bi jim lahko midva naredila voščilnice za rojstvo Eme ... In tako so (s skupnimi močmi seveda) nastale naslednje voščilnice za rojstvo. Če se samo spomnimo tiste moje prve ob rojstvu otroka (Tukaj :)), sva pa le nekoliko napredovala, kajne :)?










Zdaj po kosilu (pri tem mi je uspelo seveda zažgati čebulo, ker sem se ukvarjala s preveč stvarmi naenkrat) in po tem, ko kuhinja (PRVIČ!) takoj po kosilu izgleda, kot da kosila nihče ni kuhal, pa grem ustvarit še voščilnici za sestričevi hčerkici, ki imata rojstne dneve ena za drugo. Tako kot lani bo ena dobila voščilnico z mačkami, druga pa s kužki - ker jih imata radi. Jih pokažem v naslednjem tednu, ko bosta že na pravem naslovu. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...