Prva za dobrodošlico :)

Kot sem obljubila zadnjič, objavljam voščilnico, ki je nastala ob čudovitem dogodku. Pri prejemnikih je že skoraj en teden (seveda me je medtem spet povozil čas, a o tem kdaj drugič), sama pa sem bila zelo vesela sporočila, da je voščilnica dosegla svoj namen :). 

Ker še nikoli prej nisem izdelovala voščilnice ob rojstvu otroka, priznam, da me je misel nanjo malo plašila. A ker je odločitev o tem, da jo izdelam padla, jo je bilo pač treba narediti. Malo sem pobrskala po spletu, da sem ugotovila, kakšni napisi so najbolj primerni, o barvi pa sploh nisem razmišljala. Ker je punčka, se spodobi, da je v roza in vijoličnih niansah. 

Medvedki tudi niso bili nobeno vprašanje. No, malo sem razmišljala, da bi pustila osebni pečat in bi ustvarila kaj s svojimi najljubšimi živalmi - sovami ... pa sem to idejo opustila, ker se mi niso zdele najbolj primerne. Potem sem razmišljala o mačkah, ki so najljubše živali srečne mamice, pa se mi tudi niso zdele najbolj dogodku primerne, in na koncu pristala na medvedkih.

Jasno je bilo tudi, da bom uporabila bleščice, ki sem jih prinesla domov ravno kak dan prej in bi bilo škoda, da jih samo pospravim v omaro ... In tako je počasi (z veliko poskušanja, kaj paše in kaj ne) nastala tale voščilnica (čisto ročno narejena, brez izrezovalnikov in ostalih pripomočkov):

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...