Ustvarjalnih nekaj dni

Krompirjeve počitnice so bile in letos sem dobila priložnost, da pripravim in odvodim delavnice za otroke v Žalcu. Ker sta bila dva dni v tednu praznika, so nam za druženje in ustvarjanje ostali samo trije dnevi. V sredo smo si ustvarili čarovnico na gugalnici, ki jo je ustvarila sodelavka, v četrtek košarkarsko igrišče za dolge zimske dni in preganjanje dolgčasa in v petek strašila za v cvetlični lonec.
S pripravami na delavnice sem začela že v ponedeljek. Čeprav so delavnice trajale dve uri in so imeli otroci res veliko časa za ustvarjanje, sem si določene stvari morala pripraviti že vnaprej. Lahko bi si delavnice pripravljala vsak dan posebej, pa sem imela ob tem še predavanja in ostale obveznosti. Vsekakor bolj mirna sem bila, ko sem v torek zvečer pograbila vseh sedem vreč in jih odložila v prtljažnik avtomobila. 

Kljub temu da smo imeli dovolj časa za ustvarjanje, je bilo potrebno vnaprej pripraviti kar nekaj stvari. Izrezala sem jim osnove za čarovnice, pa podlago za ustvarjanje košarkarskega igrišča in osnovo za strašila, saj so bile vse omenjene stvari iz trdega kartona, ki ga otroci ne bi mogli razrezati. Potem sem pripravila koščke papirja, blaga in moosgumi, ki so se prilegale tistim modelčkom, ki so jih nato morali otroci obrisati in izrezati. Naučila sem se namreč, da na ta način prihranim ogromno materiala, kljub temu da si včasih pripravim za večje število izdelkov, kot potem pride otrok.. Pa vseeno lahko te kose kdaj kasneje uporabim za kakšen drug izdelek. Za razliko od takrat, ko velike pole materiala režem kar na licu mesta, brez da bi pazila na velikost in ostanke nato vržem naravnost v smeti.  
 
Pa izrezkov imam za kar veliko škatlo. (Skoraj) Vse se najde v tej škatli. Različne velikosti krogcev, dve vrsti metuljčkov, rožice, tulipani, snežaki, smrečice, jelenčki, jabolka, zvezdice, srčki,... In zagotovo sem še kaj pozabila. Nekoč sem jih že imela pospravljene ločeno, glede na oblike. Prejšnji teden pa sem dobila novo škatlico z njimi in sem vse spravila kar v eno škatlo. Ker večina teh ni bila primernih za načrtovane delavnice, sem se lotila še iskanja zvezdic (za čarovnice) in krogcev, ki smo jih lahko porabili pri vseh treh delavnicah.






 Tole pa sta slikici dveh izdelkov izpod mojih prstov. Seveda so bili izdelki otrok še veliko lepši, saj je v njih veliko več domišljije.









Včeraj sem se lotila še izdelave voščilnice za prav poseben dogodek. Bila je moja prva za to priložnost, hkrati pa je nastala še ena božična (teh sem se letos lotila že zgodaj, saj mi je lani zmanjkalo časa in sva pošiljali kar tiste kupljene ... letos pa imam narejenih že približno 6, jim moram pa dodati še napise). Prvo voščilnico bom objavila v tem tednu, ko bo že na naslovu, kamor je namenjena, ostale pa razkrijem decembra :). 

Danes pa me čaka tisti manj ljubi del vsakodnevnih delavnic - pospravljanje materiala iz vseh vreč, ki sem jih prej z veliko večjim veseljem napakirala. (Seveda, tudi tukaj imam sistem :) ... Stvari, vezane na dotično delavnico gredo v eno vrečo, čisto osnovne stvari, kot so barvice, lepilo, škarje, razni dodatki pa v svojo - tako se je tokrat nabralo sedem vreč).

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...