Film tedna (1)

Pravzaprav je prav srečno naključje (ali pa tudi ne, kdo bi vedel), da lahko prvi zapis filma tedna namenim novemu zares vrhunskemu filmu. Filmu leta lahko rečem, čeprav leta še vsekakor ni konec in v naše kinematografe prihaja še kar nekaj filmov, katerih napovedniki so me navdušili in si jih bom šla ogledat. 

Po tem, ko smo se navdušenci nad Harryjem Potterjem leta 2011 namestili na sedeže v kinodvoranah in si na nos nadeli 3D očala (kar zna biti zelo moteče za vse tiste, ki že tako ali tako nosimo očala), z mislijo na to, da je ta film zadnji naš stik s čarovniškim svetom, nas je razveselila novica, da konec leta 2016 prihaja film MAGIČNE ŽIVALI

Film združuje dve izmed mojih najljubših stvari ... Svet čarovnic in čarovnikov, ki ga je ustvarila J. K. Rowling, in mojega najljubšega igralca Eddija Redmayna. Novica o tem, kdo bo igral glavno vlogo v vseh nastajajočih filmih, je bila zame torej bolj razveseljujoča :). 

(Težko je izbrati izmed vseh njegovih čudovitih fotografij iz filma samo eno)
In ne, ni Eddie vse, kar me je navdušuje v filmu (čeprav bi se lahko z lahkoto zgodilo, da bi z njim v glavni vlogi posneli najslabšo zgodbo na svetu, pa bi mi bil film vseeno ljub), ampak celotna zgodba, ki je vsega po malo. Zelo je napeta, od prvega prizora na ladji pa do zadnjega na njej ... Velikokrat se nasmeješ igralcem, njihovemu odzivu na dogajanje, komičnim situacijam z magičnimi živalmi ... Dostikrat sem (čim bolj neopazno sicer) zavzdihnila nad prisrčnimi, žalostnimi in romantičnimi prizori.
Čeprav sem se pred ogledom tega filma pritoževala nad 3D projekcijami, ker je zelo neudobno imeti na nosu dvoja očala, še posebej od takrat, ko imam velike okvirje, in gledati skozi dva okvirja, sem tokrat pozabila na to, da jih sploh imam, saj me je film preveč pritegnil, da bi bila sposobna zaznavati takšne malenkosti v svetu okoli sebe. Opazila sem le zares nepotrebne prevode imen oseb (kar je načeloma že običaj pri knjigah in filmih J. K. Rowlingove ... vem, da jim je vodilo pri prevodih to, da obdržijo pomen imen in priimkov, a nekateri prevodi izpadejo tako zares neposrečeni). 

Da bi izvedeli, kaj se dogaja v filmu, boste morali zaviti v kakšen kino ali pa si prebrati opis na internetu. Tale
je precej simpatičen in natančen. Ogled je vsekakor obvezen za vse, ki ste nekoč ali pa mogoče pred kratkim (kot sem tudi sama) uživali v branju knjig ali ogledu filmov o Harryju Potterju.
Najljubši lik - Salamander Scamander (Ja, seveda zato, ker ga igra Eddie. Pa tudi drugače mi je všeč, ker je njegova vloga pozitivna, zaradi njegove nenamerne zmedenosti in predanosti svojemu delu.)
Najljubša žival - Šnofeljček (Zaradi njegove nagajivosti, simpatičnosti in podobnosti s krtki.)
Najljubši prizor - v sefu banke (ker je to prizor, ki združuje ravno Scamanderja in šnofeljčka. Pa še smešen je povrhu) & odhod Scamanderja nazaj v Britanijo (Ker je spet tako prisrčno zmeden in zgubljen, ko je najbrž želel poljubiti Porpentino, pa ne ve kako ... )
 V avtu na poti domov sva razvila debato o tem, zakaj se Scamander ni preprosto udejanjil iz Britanije v New York. In bilo je zanimivo, dokler debate Filip ni prekinil z: "Joj, kakšne pogovore imava!". Čisto filmu primerne!
Prijeten ogled filma vsem, ki si ga boste šli ogledat :)!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...