Nekaj novega :)

Se še kdo spomni tistih časov, ko sem vsak mesec objavila seznam tistih knjig, ki so me zares navdušile? Dolgo je že tega, prav tako je veliko časa minilo od takrat, ko sem prebrala kakšno zares zanimivo leposlovno knjigo. Nekaj sem jih imela doma, pa se nikakor nisem mogla pripraviti do tega, da bi jih zares prebrala. Rubrike tako torej ne morem več objavljati. 

Filmov sem v nekem obdobju pogledala preveč, da bi lahko mesečno izpostavila le nekaj njih. Ker me prepriča preprosto preveč žanrov in zgodb. Zdaj pa sem ravno v času, ko niti filmom ne namenim veliko časa. Kar nekaj jih je še na moji čakalni vrsti v mapi s prenosi. Številka tistih, ki sem jih pogledala, pa majhna. 

Ker otroci velikokrat govorijo o Jeznih ptičkih in ker sem hvalo slišala tudi od odraslih, sem si jih ogledala. Pa me niso navdušili (zares redka izjema, ker po navadi sem nad animiranimi filmi precej navdušena). Ogledala sem si Eat, Pray, Love, ki sem ga poskušala gledati že tolikokrat prej, pa mi preprosto ni potegnil. Potem pa sem prebrala knjigo, ki me je prepričala, prav tako tudi film (čeprav še zmeraj zagovarjam dejstvo, da knjige podajo boljšo zgodbo kot film [razen v primeru Sobe]). Pogledala sem si Me before you in uspela zadržati solze, medtem ko so pri branju knjige tekle in tekle. Pa čez Zvizdana sem se uspela prebiti, bistvo pa sem dojela šele, ko sem si prebrala njegov opis.

Bistvo, ki sem ga hotela izpostaviti je, da si zdaj ogledam samo še tiste filme, ki me prepričajo po 10 minutah, da jih ne prekinem. Ker za tiste, ki me ne prepričajo že na začetku in obstaja možnost, da me bodo pustili ravnodušno, trenutno nimam časa. Ga pa vsekakor bom še imela, pa bodo prišli takrat na vrsto, če ne bo drugih :). To pomeni kakšen film ali dva v nedeljo zvečer. 

In če me zares navdušijo, zakaj ne bi prepričala še koga, da si jih ogleda? Film tedna bo torej na vrsti, ko bom želela priporočiti kakšnega ... Se beremo torej v novi rubriki :)!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...