Jaz, "wannabe" glasbeni kritik :)

Na koncu listka z naslovom "Pesmi, ki so zaznamovale leto 2011", na katerem je podpisan Filip, se v oklepaju nahaja naslednji izziv: "Zdaj pa je to super izhodišče, da se greš glasbenega kritika in o tem napišeš blog.."

Pa sem si rekla: "Zakaj pa ne? Blog številka 50 je lahko malo drugačen!" ... In tako boste priča Filipovemu okusu za glasbo, ki ga bo moj popolnoma drugačen okus skritiziral do konca :)...

Zadnja točka na seznamu je tole: 


Mislim.. No vsaj upam, da je, ker je full možnih videov, ko vtipkam Auld Lang Syne. Ampak tale je točno iz 31.12.2011.. Tako da bi moral držati. 

Torej.. Trenutno sem nekje pri 5 minuti (od štiriindvajsetih =S) in zaenkrat zveni zelo v redu. Edino kar me moti je to, da je posnetek live.. Teh pa nikoli nisem marala, ker se vmes vrinejo takšni in drugačni zvoki, ki te ob daljšem poslušanju uglušijo.. 
Od šeste minute naprej postaja nevzdržno, ker je samo instrumental.. Ljudje na odru šopajo kitaro in bobne.. 
Po odštevanju polnoči postane zelo poslušljivo, pa tudi milijontisoč balonov v dvorani je lepo za videti. 
Potem priznam, sem preskočila vse do dvajsete minute... Kjer je spet samo šopanje kitar in udarjanje po bobnu.. In kitarista, ki se gresta lovit po odru.. 

POPRAVEK ŠTEVILKA 1:
Filip je s to točko mislil posnetek:

Ooo.. Nostalgija, lahko rečem.. To pesem smo se učili v 4. razredu osnovne šole pri angleščini.. Ampak ne vem, če je takrat komu potegnal kaj pojemo.. Je pa zelo lep in lušen komad ja :).. S super besedilom.

Po prvem posnetku sem razočarana.. Poskusimo z drugim... 
Leaving on a jet plane - John Denver (izvajalec mi vliva upanja, da si bodo moja ušesa spočila od prejšnjega nabijanja!)


O ja, na srečo se nisem zmotila.. Glasba je super, besedilo je zanimivo, smiselno in čustveno.. Nisem se mogla upreti temu, da ne bi zraven malo zamigala in na koncu zapela refren.. Tole bom uvrstila na seznam predvajanja na mojem MP4 :)...

Naslednja pesem je Vela Luka.. Filip ni pripisal kateri izvajalec izmed mnogih, ki to pesem izvajajo, mu je najljubši.. To pesem sama poznam že kar nekaj časa in je meni najljubša izvedba od Oliverja Dragojeviča in Jasne Zlokič...


Mmmmm... Dalmatinske pesmi.. Ene izmed mojih najljubših.. Tale glasba je noraaa!! In besedilo, ki ga spremlja.. Hrvaščina (ki se meni osebno zdi eden izmed najlepših jezikov za glasbo, še posebej za balade). Zdi se mi nesmiselno še kaj dodati k temu komentarju.. Mmmmmmmm.. 

Next on list: Bad day v izvedbi Lee-a Mead-a.. Prvič slišim za izvajalca, naslov glasbe mi je poznan iz pesmi Daniela Powterja.. Ampak bomo videli :)..




Točno ta je, ki sem jo imela v mislih! Meni osebno, vseeno ljubša v izvedbi Daniela Powterja, ker se mi zdi njegov glas... Čaroben.. Mi je pa ta pesem tudi zelo ljuba, velikokrat se počutim točno tako, kot opisuje lepo besedilo..
Filipova izbira izvajalca.. Meni se zdi malo premalo energično zapeta pesem..

Naslednja na seznamu je We need a little Christmas.. - brez izbire izvajalca.. Tako da.. Bom kliknila kar na izvedbo Glee :).. 




Ne, tole niso Glee, ampak je Percy Faith, ker blog ne naloži Glee-jeve izvedbe.. Poslušala sem obe in lahko rečem, da mi je ljubša Glee-jeva. 
Tale zveni angleško.. Kar je super, za tiste, ki obožujejo glasbo z visokimi frekvencami in nenadnimi odseki v melodiji in aranžmaju. 
Glee-jeva izvedba pa je bolj tekoča.. Tudi besedilo je bolj razumljivo. 
Samo besedilo pa tako opisuje današnje doživljanje božiča.. Bolj ne bi mogli zadeti! Dandanes resnično ni več tistega časa božiča, ko se je čas ustavil.. Božič je zdaj navadna nakupovalna mrzlica!

 
Naslednja: Beauty and the Beast - Angela Lansbury 
(wihuuu spet je samo live verzija)  




Besedilo sem si šla prebrat posebej.. In: wooooow :).. Besedilo je res lepo.. Ampak izvedba pa ni popolnoma nič po mojem okusu. Ženska je a little bit too old za njo, vse skupaj zveni kot opera - ki je res ne maram. Tako, da mislim, da sem to pesem vseeno poslušala prvič in zadnjič. 

Predzadnja pesem na seznamu (oziroma zadnja od "taresnih") je: 
Vivo per lei v izvedbi Andrea Bocelli 




Besedila, ki je v italijanščini, ne morem komentirat, ker razumem popolnoma nič ne.. Ampak glas obeh pevcev je božanski.. Kar boža ušesa.. Pa tudi sama melodija je zelo lepa.. Človek se ob tej pesmi res takoj zasanja - kljub nepoznavanju besedila.. 
Mogoče si jo pa še kdaj zavrtim ;)...

In še zadnja točka seznama: pesmi Justina Bieberja (pa srček je dodal zraven.. Ja pa iiiiiiiii..)! 
Potem pa je prijazno dodal še, da se samo heca, amapak da želi, da ga malo poslušam..   
Dragi Filip! Če si mislil, da bom poslušala cel njegov repertuar - sicer ne vem koliko pesmi vsebuje, si se zmotil.. Na tvojo željo si bom predvajala: Baby & Never say never..  



Morem priznati, da je njegova glasba vedno šla mimo mene, kot da je ne bi bilo.. Zdaj je prvič, da jo dejansko poslušam.. Ritmi so preveč pop naravnani, da bi ga lahko poslušala v nedogled.. Njegov glas je preveč otročji, čeprav barva glasu niti ni tako slaba. Besedila pa so takšna, da lahko dobim sladkorno zraven.. 

Obdelali smo celoten seznam.. Mislim, da je ravno pol pol naravnan. Pol pesmi mi je všeč, pol pa jih nikoli v življenju ne bom zavestno poslušala. 
Filip, upam, da so ti moji komentarji vsaj malo všeč, čeprav so na trenutke kar nesramni.. Ampak takšna pač sem =D.. Velikokrat rečem kaj kar naravnost - brez olepšav.. 

Pa lep dan vsem še naprej (mogoče se danes še kaj beremo)...
 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...