Mešano na žaru o preteklosti in prihodnosti :)

Silvestra dan.. 

Sanjala sem naju,
kako nazdravljava s šampanjcem,
ko odbije ura polnoči
na Silvestra dan. 

Sanjala sem naju,
kako se strastno poljubljava,
v ozadju pa glasba igra
na Silvestra dan. 

Sanjala sem naju,
kako sprehajava se
po pokrajini zasneženi
na novega leta dan.

In sanjala sem naju,
kako srečna odhajava
v skupno prihodnost.

In upala, 
da sanje se nikoli ne končajo..

Ena izmed pesmi, ki je nastala nekaj dni pred Silvestrovim.. Ko sem obujala spomine na moje sanje v dneh, ko sem bila zaljubljena.. Ko sem čisto slučajno brskala po mapi s pesmimi in naletela na eno, ki je nastala na zadnji dan v letu 2009 in se glasi takole: 

Kako težko je gledati pare,
ko se na najdaljšo noč v letu 
na ulici poljubljajo.

Se zavedati, 
da si popolnoma sam.
Da nimaš nikogar,
h komur bi se stisnil.

In skupaj z njim skočil v novo leto.

Toda vem, da bo drugače!
To leto bom končala
v objemu tebe, ki te rada imam.

In končno doživela...
                                                                .....Svoj Silvestrski poljub.

Pa sem  preživela prehod iz leta 2010 v 2011 in prehod iz leta 2011 v 2012 sama.. Ampak tudi to je za nekaj dobro, a ne =).. Nekoč.. Nekoč pa ne bom več čakala polnoči sama.. Toda kdaj bo ta nekoč nastopil pa ne ve nihče.. Ostane mi samo, da potrpežljivo čakam.. Ali pa: 


Mislim pa predvsem na refren :).. 

Prici cu mu malo po malo
oprezno da ne bi sve u vodu palo
tik-tik-tak, vrijeme leti u inat
moram ga imati..

Sad na sve il' nista idem
nemam sto izgubiti
pa da ostarim a ne znam
kako te je ljubiti...

Če bom seveda imela dovolj poguma.. 

Ker sem ravno objavila dve pesmi.. In ker me je zelo zanimalo koliko pesmi sem napisala v preteklem letu.. Sem jih šla šteti in prišla komaj na številko 39... Medtem ko sem v letu 2010 napisala komaj 11 pesmi.. Številka se je kar dobro povečala. Mislim pa, da če ne bi zgubljala listkov z napisanimi pesmimi, bi bila še večja. Tudi pričakovala sem večjo številko, ampak dobro.. 

Za to leto bi si torej lahko obljubila 2 stvari:
  • napiši pesem takoj, ko se ti začne vrteti v glavi in listke shranjuj   in
  • bodi bolj odprta na čustvenem področju in več si upaj! 

Kar se pa tiče prejšnje noči in večera..
Popoldan sem prejela kaplanov sms z vabilom na zahvalnno mašo.. In sem se kar tako odločila, da grem. Kar nekako v zadnjih nekaj tednih, morda celo mesecih, ni bilo v moji navadi.. Upam, da bo v tem letu kaj bolje..
Zvečer pa sem se lepo zleknila na fotelj, se pokrila s toplo deko in gledala televizijo..
Najprej Da Vinčijevo šifro.. Ampak mi je kmalu postalo dolgčas ob prizorih bežanja in skrivanja pred policijo.. Ne rečem, tematika tega dela me zanima, ampak v filmu je premalu povdarka na podatkih Svetega grala.. Obupala sem po uri in pol in prestavljala programe, dokler nisem naletela na RTS, kjer so vrteli odajo Stand up o glasbi.. In ko je bilo konec tega dela se je začel nov.. Imeli so novoletni maraton Stand up-a.. In čeprav sem vse dele gledala, sem se tu pa tam zopet nasmejala njihovim šalam..
So mi pa od vseh treh nastopajočih (voditelj Janez Uskovnik, Tanja Kocman, Ana-Marija Mitić, Tina Gorenjak, Martina Ipša in Lucija Ćirović) smešni samo še Martina, Lucija in Janez.. Ker njihove šale so pa svetovne! In njihovi izrazi, način kako stvari povedo..
Tina in Ana-Marija pa mi gredo samo še na živce :)..

Kakorkoli.. Med čakanjem na polnoč, je prišel na obisk Filip, ki je upal, da bom šla ven na tradicionalno žganje seznama.. Ampak se mi je zdelo butasto, ker med 19. in 20. uro pa nisva mogla iti zaradi Dnevnika.. Zakaj bi se samo jaz prilagajala? Zato sva sezname vrgla v našo gorečo peč.. Tudi tako sta lista razpadla..

Malo pred polnočjo sem prestavila na TV SLO1, kjer je bil silvestrski Na zdravje.. Posnet v naprej in ravno iz tega razloga so imeli zamika 1 minuto ali še več pri odštevanju.. Vsaj celjski ognjemet se je začel prej. Z mami sme nazdravili, potem je ona odšla spat, jaz pa sem si ogledala še 2 dela Stand upa..

V Celju je bil letos koncert skupine Rok'n'bend, kar je dosežek in čudež za naše mesto, kajti odkar pomnim, v Celju za Silvestrovo igrajo Čuki.. Nikoli ne bom izvedela, ali bi se bolj splačalo polnoč dočakati zunaj ob poslušanju Rok'n'nbenda, ali pa je bilo čisto super biti doma na toplem :)..


Meni najljubša njihova pesem..

Še 3 cilje imam za naslednje leto:
  • nauči se odgovorno ravnati z denarjem in kaj prihraniti,
  • bodi manj trmasta,
  • resno vzami v roke svoje delo za šolo, naredi stvari kaj pred rokom, ne vse zadnji dan...
Ampak kot sem napisala že včeraj.. Moje držanje ciljev je bolj tako tako :).. Se jih bom držala bolj spontano :)... 


    Komentarji

    Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

    Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

    Dan pričakovanja..

    Sposodim si :)...