Čudovito presenečenje

Malo amaterska slika najlepšega darila v zadnjem času


Pred kakšnim tednom, ko sem odpirala paket, ki je prispel na moj naslov, je med tistim, kar sem pričakovala, ždelo tudi to.. Zvočna knjiga pesmi Toneta Pavčka..

In to darilce mi je polepšalo dan, teden, mesec... Polepša mi urice vedno, ko CD vstavim v enoto in ga poslušam... Enkrat, pa drugič... In tretjič, vse dokler mi ne zmanjka časa.. Počasi bom znala vse pesmi na pamet, pa to ne igra nikakršne vloge.. Še vedno bo Njegova brana beseda (s strani Saše Pavček, Jerneja Šugmana, Slavka Cerjaka in samega Pavčka) pobožale dušo..

Zato še enkrat hvala Urški, ki mi ga je podarila :)...

Hvalnica življenja

Samo to in nič drugega.
Samo to izgubljanje
dni in krvi,
samo to odhajanje,
samo to tavanje
iz noči v noč,
iz snovi v snov.

Samo to in nič drugega.
Samo to ihtenje
od semen do plodov,
samo to drsenje
časa skoz prste,
samo to poslavljanje,
samo to padanje v krste.

Samo to, samo to, samo to
življenje.
Kamen in cvet,
cvet in kamen,
bežen trenutek, ujet
v večno obstajanje
kot nehoteno poslavljanje
živega.

Samo to in nič drugega.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...