Znamenje, ki ga potrebuješ, a ga ne pričakuješ

Bila sem v knjižnici. Kar tako malo, ker sem šla tja s Filipom. Šla sem brez pričakovanj o tem, da si bom sposodila kakšno knjigo, ker se mi zdi, da zdaj še nekaj časa ne bom imela časa prebrati kakšne.

Potem pa sva bila na oddelku za zgodovinske romane, kriminalke, spomine,.. In med tistimi petimi knjigami, ki so bile razstavljene na mizi, sem zagledala rumeno knjigo, ki me je pritegnila že od daleč.

Naslov je bil super in opis na zadnji strani še bolj...

NEBESA SO RESNIČNA
Todd Burpo in Lynn Vincent

Vir slike
Štiriletni deček močno zboli. V bolnišnici ugotovijo, da mu je počil slepič in da se je strup začel razširjati po telesu. Nujna je operacija. In med tem, ko je deček na operaciji, zapusti svoje telo in odide v nebesa. Tam naj bi bil po našem času samo 3 minute... 
Po operaciji, ki je bila uspešna, pri do dodatnih zapletov, a deček s pomočjo molitve celotne župnije (njegov oče je pastor) le ozdravi. Čez nekaj časa pa začne pripovedovati o svoji pustolovščini v nebesih in očeta prepriča s podatki, ki jih nikoli ni slišal, s poznavanjem oseb, ki so umrle 20 let pred njegovim rojstvom, sreča tudi svojo nerojeno sestrico...

Neverjetni so dečkovi opisi nebes ter vsega kar je tam videl. Kako na vsa vprašanja odgovarja brez zadržkov..
In za vse dvomljivce: zgodba je resnična, napisala sta jo oče in mama dečka. Več o njih si lahko preberete na www.heavenisforreal.net... In otroci si pri teh letih niso zmožni namišljevati stvari, niso sposobni ustvariti svojega sveta, si ga namisliti, ker njihovo mišljenje še ne doseže te stopnje...

Njegovi opisi nebes pa so:

"V nebesih očka. Tam so vse barve mavrice."
".. Jezus ima flomastre. Ima pa tudi rjave lase in lase po obrazu. In njegove oči ... Očka, njegove oči so tako lepe!" (Jezus naj bi bil prvi, ki ga človek zagleda, ko pride v nebesa. Je tisti, ki nas pride pričakat. Colton pove tudi, da je sedel v njegovem naročju..)
"Na sebi je imel škrlat." (Jezus seveda)
"Ja, krono je imel in tisti ... tisti diamant na sredini, nekakšne rožnate barve."
"Jezus ima na sebi rdeče flomastre." - "Kje, Colton?" Brez obotavljanja je stopil na noge. Iztegnil je svojo desno roko in s prstom pokazal na sredino. Na koncu se je sklonil in pokazal proti svojim stopalom. (Pomemben je podatek, da mu oče in mama še nista povedala, da je bil Jezus križan, ker je bil po njuni presoji še premajhen, da bi se soočil s takšnim trpljenjem, torej ni vedel, da ima Jezus stigme..)
"Jezus mi je naložil delo in to je bil moj najljubši del v nebesih. Tam je bilo veliko otrok, očka."
"Vsi otroci imajo krila." (Kasneje pove, da imajo tudi starejši krila in da so le-ta različno velika..)
"Vsi smo leteli. No, razen Jezusa. On je bil edini v nebesih, ki ni imel kril. Jezus se je samo premikal navzgor in navzdol, tako kot v dvigalu."
"Vsi ljudje v nebesih imajo nad glavo svetlobo." (Mislil je verjetno na svetniški sij..)
"Velik je bil, očka ... res, res velik, kajti Bog je največi med vsemi. In on nas resnično ljubi, očka. Ne moreš verjeti, kako zeloooo nas ljubi!" (Odgovor na vprašanje kakšen je bil Božji prestol..)
"Pa veš da Jezus sedi na desni strani Boga?" - "No, kdo pa sedi na drugi strani božjega prestola?" - "Ah, to je preprosto, očka. Tam sedi angel Gabriel. On je res prijazen"
"Bog in Jezus osvetljujeta nebesa. Tam ni nikoli tema. Vedno je svetlo."
"No, Jezus mi je rekel, da je umrl na križu zato, da bi lahko šel k očetu." (Odgovor na vprašanje, če ve, zakaj je Jezus umrl na križu..)
"Očka, v nebesih ni nihče star."
"Mami, Satan še vedno ni v peklu. Angeli nosijo meče, da lahko Satanu preprečujejo vstop v nebesa."

In na koncu še govor njegovega očeta:
 ... Kaj sem se naučil? Svojim stanovskim tovarišem sem povedal, da sem dobil opomin, da sem lahko z Bogom iskren. Naučil sem se, da Bogu ni treba ponuditi nekakšne cerkvene, sveto zveneče molitve, da bi me slišali v nebesih. Bogu lahko po pravici poveste, kaj si mislite, On to tako in tako že ve. Najpomembnejše od vsega pa je, da sem dojel, da sem slišan. Vsi smo....

In to, kar pove oče je tudi nekakšen namen te knjige, da bi ljudje spoznali, da Bog obstaja, da nas ima resnično rad, da skrbi za nas, da želi le, da pridemo k Njemu... Da bomo lažje sprejeli svojo umrljivost, kajti takrat, ko bo konec naše poti, nas bo v nebesih, prav tako kot Coltona, pričakal Jezus, s čudovitimi očmi, in nas sprejel v svoje večno kraljestvo. 
Hkrati pa je tudi potrditev, da je Sveto pismo res napisano s stani tisti, ki so bili navdihnjeni s strani Boga, kajti veliko stvari, ki jih pove Colton, se ujemajo z opisi v Svetem pismu..

In jaz sem to knjigo dobila v roke ravno v času pred adventom, ko moja vera ni bila na takšnem nivoju kot včasih :)...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...