Preveč prostega časa? Definitivno!

Uh, če pomislim, da sem zadnjo objavo napisala 7.10. in da smo danes že 2.11. ... Si lahko rečem samo: kako lena sem postala!

Še huje pa se vse skupaj sliši, če povem koliko prostega časa imam. Ja, verjetno vas večina še ni slišala novice, da sem kot študentka obupala.
Vem. Popolno prostislovje, ker sem se študija zares veselila. Še nekaj objav nazaj sem bila optimistična glede študija in vožnje.. Vsega v glavnem.. Pa ni šlo ali kaj naj rečem.. Se bom raje tukaj ustavila, ker kakeršenkoli razlog bi iskala, bi verjetno ne bil resničen.. Samo iluzija pred resnico.

Vseeno pa sem našla nekaj, kar me veseli. Predšolsko vzgojo.. Sicer poklicni tečaj, ki ga je potrebno mastno plačati, ampak del stroškov sem uspela pokriti.
Predavanja imam samo v popoldanskem času in vsa so zelo zanimiva :).. (Odštejmo likovno pedagogiko, kjer se mi reees ne da niti poslušati, niti delati domačih nalog, ki nam jih naroči... A me tolaži dejstvo, da imamo izpit že 15. decembra in bo kmalu konec..)

In na koncu.. Delala bom nekaj, kar me veseli in priznajmo: otroci so veliko bolj hvaležna bitja kot dijaki, ki jim predavaš matematiko :)!



Naslednje leto pa čisto zares novim zmagam na faksu naproti =D..
Kje in kako pa ima čas počakati do marca naslednje leto :)...



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...