Je počasi treba pripraviti :)...

Moja današnja prioritetna naloga bi morala biti učenje za izpit iz psihologije.. Pa se nikakor ne morem spravit zraven, da bi zapiske še enkrat predelala. Predolgo sem imela psihologijo na gimnaziji na višjem nivoju, kot je ta sedaj..

No in namesto tega, sem iz predala potegnila zvezek v katerem imam tri liste, pripravljene za Silvestrovo noč (ki je po mnenju mnogih naj ne bi dočakali..), da jih kot vsako leto predam naprej.. Seznam pesmi, ki so zaznamovale leto 2012 je že kar dopolnjen, a še zmeraj ni popoln. Zato poslušam pesmi, ki so se v letošnjem letu znašle na mojem Mp3 predvajalniku in ga še dopolnjujem (oprosti, Filip).... 

In preprosto si ne morem pomagat... Večina pesmi nosi spomine..  Lepe spomine na poletje, ki so se spet spremenili v bolečino.


Ampak konec koncev je vse za menoj :).. In iz vsega skupaj sem šla močnejša in odločnejša, da se stvar nikoli več ne ponovi z isto osebo...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...