Knjige meseca julija

Spet je konec meseca. Tisti čas, ko na svojem blogu predstavim knjige, ki sem jih prebrala čez cel mesec. Zato, da še kdo poseže po njih - če so kvalitetne.. In zato, da se bom kdaj spomnila na njih in jih mogoče še kdaj prebrala. 

Saj veste... Knjige nikoli ne doživiš na enak način. Lahko jo prebereš neštetokrat, pa boš vsakič našel kaj novega, kar te bo nagovorilo... Ali pa te bo samo stara stvar nagovorila na popolnoma drugačen način kot ob prejšnjem branju. Dogodek, ki si ga prej videl kot popolnoma banalnega, to kar naenkrat ne bo več. 

Pa da ne nakladam predolgo.. Knjige tega meseca so: 


1. Harry Potter in Kamen modrosti
2. Harry Potter in Dvorana skrivnosti
3. Harry Potter in Jetnik iz Azkabana
4. Harry Potter in Ognjeni kelih
5. Harry Potter in Feniksov red
6. Harry Potter in Princ mešane krvi
7. Harry Potter in Svetinje smrti

Ja, seveda sem jih že prebrala.. Velikokrat. Če prav pomislim, sem največkrat prebrala prva dva dela, potem pa se število branj ene knjige zmanjšuje. Vse do sedme, ki sem jo prebrala samo enkrat. 
In ker ste jih prebrali [vsaj predvidevam] tudi vsi obiskovalci bloga, tokrat preskočimo obnovo.. 
Zato mi je skozi dele bilo znanih vedno manj podrobnosti. Pred vnovičnim branjem bi znala grobo obnoviti vse zgodbe, manjkale pa bi podobnosti.. Podrobnosti, ki me v času zadnjega branja [nekoč v osnovni šoli] pač niso toliko zanimale in se jim nisem toliko posvečala. Ob branju sem ravno zato doživela vse tisto, kar sem pisala v uvodu. Zgodba me je ponovno prevzela [pa niti nisem več najstnica]. Bistvo zgodbe. Tisto o žrtvovanju, ljubezni, prijateljstvu in čudežih. 


Pa ti dve sporočili.. Da vse kar potrebujemo vedeti najdemo v srcu, mislih in knjigah.. [komot lahko dodamo še internet, ki ga "bunkljni" tako radi uporabljamo..] Ter da naši najdražji ostanejo z nami za vedno..Tako na tem svetu, kot v onostranstvu. V naših spomnih in srcih :)..

In za konec slika, ki sem jo zasledila na Facebook strani -> We owe JKR our childhood [u, pa še kako drži.. :)]:


Kljub temu da je bil konec popotovanja že pred nekaj leti.. Ostaja vse tisto, kar smo se naučili.. Ostajajo naši občutki - čeprav otroški - ko smo prvič prebrali posamezne knjige in prvič gledali posamezne filme.. Tisti občutki, ko smo ponovno brali in gledali... In konec koncev... Kadarkoli se nam zazdi, lahko spet pobegnemo v čarovniški svet in se skupaj s Harryem in ostalimi podamo na pot proti zlu.. 


"... Da ljudje veliko lažje odpustijo tistim, ki so se motili, kot tistim, ki so imeli prav."
- Dumbledore



"Ko zremo v smrt in temo se bojimo zgolj neznanega."
- Dumbledore

 
"Obstajajo namreč stvari, ki jih ne moreš doživeti skupaj z nekom, ne da bi ti na koncu postal všeč. "
- Kamen modrosti

P.S.: Ne morem reči, da filmi niso mojstrski in da igralci niso preprosto najboljši v vlogah, ki jih igrajo.. Ampak vseeno so knjige veeeeliiiikooo boljše ;).. Mislim, da tisti ki so samo gledali filme, ne morejo reči, da poznajo Harryja. Ker ga v bistvu ne. Manjka jim kup podatkov... [Česar  mogoče niti ne bi toliko opazila, če ne bi takoj po prebranem delu pogledala še filma.,]








Prav gotovo bom knjige prebrala še nekajkrat.. Tudi zato, da ne bom pozabila:

Komentarji

  1. I like it! :)

    Tudi jaz sem veliko veliko krat prebirala vseh 7 delov oziroma na kratko; sva bile na istem! :)

    Zelo lep blog,ki je prinesel obnovo spominov iz otroštva z knjigo Harryja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)... Mogoče se jih tudi ti spraviš ponovno brat :P..

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...