Navdušena :)..

Vse lepe stvari enkrat minejo.. Ostanejo pa lepi spomini, povezanost in veselje, ki ga lahko delimo naprej. 

Končal se je še en Oratorij. Najboljši do sedaj. Ja vem, da to čisto zmeraj rečem. Ampak letos pa je res bilo noro :)! 

Vse težave, ki so se pojavljale pred začetkom, so se rešile in se jih na samem oratoriju sploh ni opazilo. Animatorji smo sicer imeli tudi obdobje krize, ko smo se malo grše gledali, ampak smo tudi to premagali, se znova napolnili z energijo in včeraj ustvarili manjši kaos na župnijskem dvorišču. 
Uspela je tudi letošnja zgodbica.. No bolje rečeno naš projekt film.. Ki je kljub vsemu, kar se je dogajalo na snemanju [pozabljanje besedila, branje med snemanjem - včasih na prikrit, včasih na odkrit način; padec v vodo..] pravzaprav odličen. -> Če si ga želiš pogledati na youtubu vtipkaš Zgodba Oratorij 2013 Sv. Danijel Celje.. 
Kateheze velikega oratorija so bile.. No kakor katera :). So bile pa definitivno ene prvih, ki so bile skrbno pripravljene.. In so bile uspešne vsaj v neki meri.. 
Velike igre so bile zabavne, nekatere bolj, druge spet manj... Malo sem pogrešala vodenja skupin po otokih, igranje z otroci in spodbujanje.. No, sem pa dobila vloge negativcev, kar je bilo tudi zabavno :)..  Pohvale pa je požela zadnja velika igra, ki so jo tako dobro pripravili udeleženci velikega oratorija in jo nato odlično izpeljali z nekaj pomoči.. Se mi zdi, da nama je s soanimatorjem takrat ponos kar rasel in rasel :)..

In še najpomembnejši del.. Tisti z Bogom.. Ker sem pred oratorijem spet malo pozabila na vse skupaj, ker so mi bile vse obveznosti muka, ker sem izgubila zaupanje in vero.. Pa sem jo pridobila nazaj :)! Tolikokrat nam je in meni osebno dokazal, da je v vsakem trenutku z nami.. Da mi daje moč, ko sem najbolj obupana in ko bi najraje kričala.. Da se skriva v vsakem izmed otrok in da želi, da vsakemu namenim nekaj pozornosti in svojega časa.. Čeprav je včasih težko.. In včasih se nam to na prav poseben način povrne :).. 

Tako sem hvaležna, da me je spet poklical na Oratorij in sem se odzvala klicu.. In za vse ostale, ki so Mu prav tako pritrdilno odgovorili..

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...