Čas...

Čas...spremenljivka na katero nimamo žal nobenega vpliva(kaj bi dal,da bi lahko vplival na zaporedje določenih dogodkov,in tiste slabe naredil,da pač nebi obstajali)

Čas...fizikalna količina,ob kateri šele začutiš relativnost prostora-časa(dobri trenutki oddidejo tako hitro,a slabi...tako dolgo vztrajajo ob tebi...)

Čas...fizikalni konstrukt,pri katerem pretekla dejanja imajo za posledico prihodnjost(Tako sem vesel,da sem naredil nekaj tako pogumnega pred časom...brez tega nebi bilo več vsaj moje prihodnosti ne).

Čas...ki je tako minljiv,a v povezavi z zelo posebno osebo tako neskončen in hkrati tako lep(:<3

Čas..nekaj najlepšega kar se bo zgodilo kmalu...JAZ in TI združena v prostoru in ČASU <3 <3 <3




Dodaj napis


SAMO ZA TEBE DRAGA MOJA NAJDRAŽJA*<3
Z NAJVEČJO LJUBEZNIJO

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...