Obožujem jesen

Obožujem jesen. Tudi letošnjo, čeprav niti ni toliko jesen, kot so bile tiste v mojem otroštvu (kakorkoli se zdaj sliši, kot da sem stara že najmanj 50 let) ...

Manjka mi listje. Ker bi z največjim veseljem (otroško) zagazila v največji kup listja, ki bi ga videla na sprehodu ob Savinji. Zelo rada bi poslušala kako mi pod nogami šumi suho listje. Opazovala bi liste, ki bi se pred mojimi očmi počasi pozibavali proti tlom. Občudovala bi barve, ki so jesen delale čudovito. Ker obožujem vse od rdeče, tja preko oranžne do rumene in malo rjave vmes. Čeprav je čez zeleno ni barve.

Pa letos ni (in ne bo) ničesar od tega. Večino listja je popadalo z drevja že v poletnem času (ki, glej ga zlomka, niti ni bilo tako poletno). Brez da bi pod nogami prijetno šelestelo, ker je bilo večino časa tako ali tako mokro. Vse kar je ostalo na drevju pa je brezbravno (no, saj vem, da ni čisto brez barv, vendar takšni obledelo rjavi barvi ne morem reči barva listja), ne duha ne sluha o intenzivnih jesenskih odtenkih. 

Po Celju pa (hvalaBogu) diši po jeseni. Po ulicah se širi vonj pečenega kostanja, ki ga naravnost obožujem (vonj bolj, kot sam kostanj). Zvečer, ko stopim na balkon zavonjam ravno pravo količino dima peči, ki ogrevajo domove. Ravno prav zato, ker zrak še ni težak in zasičen, ampak spomni pa na to, da prihaja zima. 

In še novi izzivi prihajajo ... 

Ampak naj bo jesen, kakršnakoli že želi biti (zelo, sploh ne ali v kakšnem vmesnem odtenku jesenska) ... Bo postala najlepša jesen :).

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...