Spet sem malo tu :)

Pa je spet tukaj - december, no in kmalu bo zgodovina. Zdi se mi, kot da se med lanskim decembrom in letošnjim decembrom ni zgodilo nič. Da sem zaspala na Silvestrovo in se zbudila točno prvega decembra. V bistvu imam vsako leto točno tak občutek, ker se decembra dogaja ogromno stvari, med letom pa je nekoliko "zatišja". Čeprav ga v bistvu ni - samo dogodki se ne zvrstijo vsi v kratkem času, pa se zdi, da jih je manj.
 
V resnici pa se je med prejšnjim in letošnjim decembrom zgodilo ogroooooomno stvari, ki mi bodo ostale v spominu.
Samo danes na primer, se je zgodila velika stvar ... Otroke je obiskal Božič s spremstvom. In ker so jelenčki zasedeni s počitkom, pred dolgo potjo okoli sveta, je bil njegov spremljevalec severni medved, ki sem ga že kar malo pogrešala. Pred dvema ali tremi leti, kdo bi vedel, sem bila medved skoraj vsak teden. Potem pa do danes nič ... Pa še z gasilskim avtomobilom sva se pripeljala - zaradi prej omenjenega jelenjega počitka. Kdo ve, če bi se drugače kdaj peljala z njim ...
 
Pred točno enim tednom sem dorekla temo za diplomsko delo in skupaj z mentorjem oblikovala okvirno kazalo. Če bi mi kdo še pred enim letom rekel, da bom pisala o avtomobilih, bi se dodobra nasmejala. Ker je to tema, ki me res nikoli ni zanimala. In preden sem začela delati na projektu ozelenitve voznega parka, ne bi znala na hitro našteti pet znamk avtomobilov. Zdaj včasih za zabavo, med "dolgimi" potmi med domom in CC opazujem avtomobile in ugotavljam, kateri model se je največkrat peljal mimo mene. Z velikim veseljem ugotavljam, da se po celjskih cestah pogosto vozi vsaj en električni avtomobil in upam, da jih bom kmalu zasledila še več. Točno temo pa razkrijem .... Najbrž, ko bom s pisanjem zaključila.
 
Nikakor ne morem iz svoje kože ... Ne morem spremeniti tega, da me vleče malo sem in malo tja ... Izkoreniniti želje po tem, da spoznam malo vsega. Namreč, študiram področje tehnične logistike, diplomo pa bom pisala iz področja gospodarske logistike. Upam lahko samo, da mi bo ta širok spekter nekoč, preden se usmerim na kakšno specifično področje, pomagal ... Pri čemerkoli mi pač že bo moral :) ...
 
Ne slepim se s tem, da bo naslednji december karkoli drugače. Spet se mi bo zdelo, da je šlo leto mimo mene, da je december prišel prehitro ... Še zmeraj bom razpeta med svojimi zanimanji, čeprav eno stopnjo više. In upam, da mi bodo tudi drugo leto decembrske dogodivščine prinesle kakšno življenjsko izkušnjo, za katero se bom lahko samo iskreno zahvalila.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...