;)

Spet sem fasala en ornk prehlad in med vikendom porabla okoli 200 robcev. Vem, neracionalno in neekološko, ampak kaj naj... Če teče je pač potrebno obrisati :)..

Danes popoldan pa sem si vzela čas za pregled starih mailov. Moj gmail-ov nabiralnik je bil zaseden kar 95% in na dnu strani mi je že utripala rdeča številka, da bo nekaj potrebno storiti.. Pa sem začela. Iz začetnih približno 1600 mailov, mi jih je ostalo samo 980 :).. Delo je bilo uspešno.
Tiste, ki so ostali sem razvrstila v tri  kategorije.. Prva je "lepi powerpointi" in to oznako so dobili vsi maili, ki vsebujejo kakšne predstavitve, ki se dotanejo srca.. V načrtu imam, da si jih enega lepega dne ogledam bolj podrobno.. In si mogoče izpišem kakšen majnši košček, ki se me bo še posebej dotaknil.. Drugo oznako "animatorski pogovori" so dobili maili, ki smo si jih pošiljali z animatorji.. Nekatere je bilo prav lušno prebirati.. Skoraj bi že pozabila, koliko prostega časa ima naš kaplan :).. Ostali maili pa so pač pod razno :)..

Med množico mailov mi je eden ostal prav posebej v spominu... V njem so bile slike kaktusov. Spomnile so me dni, ko sem bila preprosto zaljubljena v te rastlinice. Doma sem jih imela veeeliko. Sedaj pa se je njihovo število zmanjšalo na 4, ker skrb zanje ni bila pravilna - ne vem kaj mami počne z njimi, ampak vsi so segnilili.
Ampak, ko bom nekoč imela svoje stanovanje ali hiško.. Bodo police krasile te čudovite rastlinice!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...