Predmatura 2012 - slovenščina

Danes sem v šolo prišla brez posebnih pripretljajev.. Denarnico sem raje kar včeraj dala v torbo.. Drugega pa nisem potrebovala. Je pa res, da sem v razred prihitela šele 10 do 8, ker se mi zjutraj, ko mi je zvonila budilka ni zdelo vredno vstati se iz tople postelje.. 

Pola 1 - esej je bil lahek in hkrati dolgočasen, ker smo zelo podobnega pisali pred kakšnim tednom za vajo. Naslov se je malo razlikoval, tema je bila popolnoma ista. Primerjava novih obrazov, ki se pojavijo sredi političnih bojev v dramah Limonada slovenica in Za narodov blagor.

Pola 2 - uh... Mislim, da bo treba še veeeliko narediti in ponoviti glede jezika in pravil in... Ker mi pri polovici nalog sploh ni bilo jasno, kaj naloga od mene zahteva. Če pa sem že vedela, kaj bi radi pa se nisem spomnila nobenega izraza za poimenovanje.. 

Nadzorna profesorica je bila profesorica, ki nas uči nemščino.. Bilo je zabavno, ker sem sedela v prvi klopi - torej čisto pri njej in se je med pisanje kar nekajkrat začela pogovarjati z menoj in mojo sosedo.. O prometnih nesrečah in tem kako mora biti stresno za dijaka, ki jo doživi točno na jutro, ko piše predmaturo.. O tem kako je vse skupaj mučno za profesorje, ker 4 ure nimajo nič za početi in je smrtna tišina.. In.. No še nekaj tem je bilo, ampak se pri nobeni nisem tako skoncentrirala, da bi jih lahko obnovila :D..

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...