Premalo in preveč

Žal mi je, ker mi letos ni uspelo spraviti več svojih misli v pisno obliko. Ker se je zgodilo toliko stvari, ki bi se jih bilo včasih prijetno spomniti za nazaj. In imela se dovolj časa, da bi jih zapisala. A žal so se mi misli začele zatikati že, ko sem razmišljala o pisanju.

Ne razumem zakaj. Mislim vsak ima kdaj in kdaj krizo in mu stvari ne gredo od rok. Ampak kriza, ki traja toliko časa? Včasih sem lahko pisala o vsem. O trenutkih veselja, žalosti, obupa, strahu. Zdaj pa kar naenkrat ne znam opisati ničesar.

Mogoče ima ta kriza povezavo tudi s krizo knjig. Kajti kje najti besede, če ne v knjigah? Kje spoznavati, katere besede se ujemajo med seboj in katerih nikakor ne postaviti skupaj, če ne v knjigah?

Moj stik s pisano besedo je bil predvsem na ekranu - v obliki podnapisov (kajti dosti časa sem bežala pred resničnostjo pred računalnikom in raznoraznimi filmi ter mnogimi nadaljevankami). Ampak podnapisi proti knjigam niso nič.

Sploh pa bi bili zapisi - če bi nastali - tako ali tako polni negativizma in strahu. Čeprav morda - bi mi pomagali pri spopadanju z vsem, kar mi je plesalo po mislih, pa nisem mogla o tem nikomur povedati. Včasih je pomagalo napisati in dati v svet.

Morda pa sem se samo spremenila. Pa knjige in pozabljena pisana beseda pri tem nimata popolnoma nič. Morda sem se vrnila v čase, ko sem se raje zapirala vase. Ker se mi je zdelo (ker se mi spet zdi), da ne razmišljam o ničemer omembe vrednem. O ničemer, kar bi zanimalo kogarkoli razen mene. (Lepo prosim, včasih se tudi sama želim izogniti svojim lastnim mislim. Zakaj bi z njimi torej kogarkoli posiljevala?)

Toliko vprašanj. Toliko morda-jev in če-jev. Pravih odgovorov pa ni ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...