Obljuba dela dolg

Avgusta sem objavila dve voščilnici in obljubila, da tri pokažem septembra. Obljuba mi je čisto ušla iz glave, pa tudi fotografije voščilnic so se izgubile.  Sem zanje prosila prejemnike, da imam sploh kaj za pokazat.

Tile spodnji sta bili poslani sestričevim hčeram. Ena obožuje mačke, druga pa pse :). Ena malo mlajša in še obožuje roza barvo, druga, starejša je baje ne mara več.




Zgornja je nastala ob obletnici osmih mesecev, odkar sva s Primožem skupaj. Zazdelo se mi je, da bi mu nekaj podarila. S sovicami seveda, ker jih oba obožujeva. 
Odtiskovanje barve z gobico sem preiskušala prvič, pa se mi zdi, da je kar dobro uspelo. Ostalo pa itak klasika - izrez oblike iz papirja 😊.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...