Tedenski izziv (1) - S

Takole. Preveč govoriva o tem, kaj morava objaviti, pa večinoma ostane le pri besedah. Pa sem seodločila, da dragega malo izzovem s tedenskimi izzivi. Ker je fotografija njegova strast, logično da sem izbrala objavo vsaj ene fotografije na teden. Ne, ni mi ostal dolžen - tudi sama moram objaviti eno avtorsko fotko na teden. Ker pa moje fotografije niso primerljive z njegovimi, sem svoj izziv malo nadgradila.

Ustvarjanje me pomirja, pa se ga lotim premalokrat. Vsak teden bom torej poskušala narediti nek izdelek, ga fotografirati in objaviti. V nasprotnem primeru sledi kazen. Kakšna? Je rekel, da bo določil vsak teden posebej. Me zanima, kdo bo imel na koncu leta 2017 zbranih več kazni :).


Danes je nastala tale voščilnica. Čisto nekaj drugega, kot sem si na začetku zamislila. Ampak ravno v tem je čar ustvarjanja - nikoli zares ne poznamo svojega končnega cilja :).

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...