Tedenski izziv (4) - S

Danes en dan prej kot ponavadi ... Imam za pokazat kar štiri :). Iz iste kolekcije ...

Morala bi nastati samo ena - za prijateljico. Pa sem rožice narisala pač dvakrat, jih enkrat pobarvala pisano, drugič v črno. Ko sem ju nalepila na izbran barvni papir, pa mi ideja - kolikor mi je bila prej simpatična - ni bila več tako zelo všeč. 

Barve na beli podlagi in izstopajoči zeleni... Zanimalo me je še, kako bodo prišle rožice na rumeni podlagi, ki bo malo ublažila prehod. In bila končno zadovoljna. Nisem pa vedela, kakšne barvne kombinacije so načelom všeč prijateljici, zato je tisti dan dobila tri fotke - tri izseke, ki niso izdajale ničesar, razen barv. 

Dobila pa sem odgovor: "Tista črna, ampak če vprašaš mene, bi raje uporabila rjavo." Tako je nastala še četrta - rjava - in tista nato ta teden odšla v njene roke :).. 





Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...