Tedenski izziv (2) - S

Danes sem začela izdelovati voščilnico - za kolegico, ki ima kmalu rojstni dan, pa sem jo v osnovi želela izdelati že prejšnji teden. Kakšna je nastala, si lahko pogledate v Tedenski izziv (1) - S. Tista pa res ni bila primerna zanjo (čeprav ji je menda simpatična). Danes sem se ponovno lotila izziva. Nisem še končala - ker mi je vmes zmanjkalo priložnosti za: "Dragi, a misliš da bo ta barva pasala zraven osnove pa teh pikic?". Sploh pa je prav, da jo pokažem šele po tem, ko jo bo lahko sama prejela v roke :). 

Za ta teden sem si torej dovolila slikati izdelek že na svojem novem domu. Te jesensko pobarvane kozarce sem videla na Pinterestu in se zaljubila v njih. Res je, da je dolgo slikica ždela med ostalimi na namizju računalnika, en dan pa me je prijelo pa sem si kupila vse, kar sem mislila, da potrebujem - rjavo barvo za steklo, velike kozarce za vlaganje, mat lak za zaščitni premaz, pesek za okras, nekaj sveč in nov čopič :). 
 
Potem pa mi rjava barva za steklo ni bila preveč všeč, pa sem jo zmešala z nekaj akrilne barve. Ker sem razmišljala praktično, kam to postavit, sva z dragim nagruntala, da bi bilo smiselno naredit podstavek. Jaz pa sem dodala še svečnik iz das mase, da malo zapolnim prazen prostor.

Sovice seveda ne morejo manjkat - more se vedeti, kdo je naredil zadevo :).

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...