Preveč časa = premalo časa?

Zame je vedno veljalo: "Bolj natrpan kot je urnik, bolj produktivna sem!" 
Ko imam preveč časa se v njem preprosto izgubim..  


V glavi imam dooooooolg spisek stvari, ki bi jih morala nujno narediti in stvari, ki bi jih bilo dobro čimprej storiti, ali pa stvari, ki bi jih rada naredila..  
Spisek pa se potem, namesto da bi se krajšal, samo še daljša...  

Trenutno je takle: 
- predelati še ostalih  10 poglavij iz matematične teorije (če mi bo to predraga mačka pustila, saj se ravno takrat ko najbolj "padem not" prikrade na mizo, se uleže na učbenik in zaspi na njem);
- prebrati nekaj del za slovenščino;
- odpisati na dve pismi, ki me že kak teden čakata na pisalni mizi;
- pospraviti pisalno in klubsko mizico, ki sta polni učbenikov, listov in ostalega;
- skrajšati uvodni govor pripovedovalke na letošnjem Oratoriju;
- dokončati par zapisov, ki so pripravljena za objavo sem, ampak jih nisem uspela dokončati; 
- po doooolgem času spet narisati kakšno risbo; 
- si ogledati film Mamma mia, ki mi ga je Filip posodil že pred časom;
- velikooookrat premagati mamo pri kartah, ker sem si nabrala že preveč zgub...
.
.
.
.
.

Seznam bi lahko nadaljevala še v nedogled.. Ampak trenutno so najpomembnejše tele stvari.. In ko jih izpolnim, bom šele razmišljala naprej... 
 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...