P.S.: I LOVE YOU


Pred kar veliko časa sem prebrala knjigo P.S. I LOVE YOU. Navdušila me je! Tako sporočilnost, ki jo ta knjiga nosi, kot tudi slog avtorice, ki sem ga občudovala že v mnogih njenih deli. Še na poseben način pa se me je dotaknila tudi zato, ker sem jo prebrala ravno v času po atijevi smrti in sem vedela kako sesut je lahko človek, ko izgubi ljubljeno osebo. Pomagala mi je, da sem se tudi jaz začela soočati s svojo bolečino in izgubo. 

Vedela sem, da je po knjigi posnet tudi film, da je bil pred nekaj časa v kinu. Vendar ga nikoli nisem gledala. Potem pa sem v soboto popoldan slučajno videla, da ga bo vrtela TV Slovenija, takoj po Moji Sloveniji. Čeprav sem bila utrujena, sem se odločila, da si ga bom končno ogledala. 

Pa sem bila samo razočarana. Spremenili so preprosto preveč stvari, ki so bile ključne v knjigi. Zaključek me sploh ni prepričal. In na koncu mi je bilo žal, da sem vztrajala in ga gledala. 

Gerry in Holly sta srečno zaljubljen par, ki načrtuje svojo prihodnost. Toda Gerry-a nenadoma začne boleti glava, ker misli, da je glavobol posledica novih očal, ne gre prav kmalu k zdravniku. Ko ga le obišče, je diagnoza grozna: tumor. (Vsega tega v filmu ne izvemo) Gerry počasi umira, v času ki ga ima pa svoji ljubljeni napiše točno 12 pisem. Za vsak mesec eno. V vsakem pismu je naloga, ki naj bi Holly pomagala, da osebnostno zraste, se na novo zaljubi in ohrani njega v lepem spominu. Ko umre, se Hollyino življenje sesuje. Nekaj časa sploh ne odide iz stanovanja. Vendar se s pomočjo družine in dveh najboljših prijateljic vseeno spopade z prihodnostjo. (V filmu manjka pol njene družine, ki igra veliko vlogo) Na naslov njenih staršev prispe velika pisemska ovojnica v kateri se skriva še 11 drugih. Holly živi le še za dni, ko lahko odpre novo pismo in izpolni nalogo. 

Več o vsebini boste izvedeli, če boste prebrali knjigo. Če ste gledali samo film in vam je bil všeč, vzemite v roke še knjigo, ker boste nad zgodbo še bolj navdušeni :).. 

Na koncu pa še kratka misel, ki sem jo razbrala iz zgodbe, ki je še kako resnična:
Ljubljene osebe ostanejo ob nas, v naših srcih, naših spominih, za celo življenje, tudi če se prehitro odpravijo na potovanje v nebesa! Če želimo lahko v vsakem trenutku v srcu slišimo, kakšen nasvet imajo za nas :)..

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...