Zares dolgočasno nakladanje o maturitetnih časih

Mature je že skoraj konec :)! In čeprav, priznam, se nisem kaj dosti pretegnila pri učenju, komaj čakam da bo konec... Pritisk je, kljub temu da spadam v klub 10 (kot temu pravi naš kaplan), kar velik. Vsakič ko izveš kakšen kiks si naredil pri vprašanju... Se ti postavi vprašanje: Ali sem res zbrala dovolj točk za pozitivno oceno? 

Na srečo nisem imela več takšnih nočnih mor, kot pred esejem za slovenščino, spanje pa je bilo kar malo okrnjeno, saj velikokrat nisem mogla zaspati do druge ali tretju ure zjutraj. 

Delo za maturo sem v resnici začela šele v sredo. Prva na vrsti je bila namreč angleščina, za katero me je bilo še najbolj strah, kljub temu da sem v 4. letniku zelo nadgradila svoje znanje angleščine. Želja po pozitivni oceni pri tem predmetu je bila tako močna, da sem si v sredo priskrbela zbirko vaj za maturo in rešila vse vaje, tistih tipov, za katere sem vedela, da se bodo pojavili na maturi. V petek sem imela še inštrukcije, da bi razvozlala določena vprašanja, ki so se mi postavila. 
In v soboto zjutraj prvi šok na prvi poli. Informacije, ki smo jih imeli iz predmature, so bile očitno malo napačne. Bralno razumevanje besedila naj bi bilo podano v obliki dopolnjevanja stavkov... Splošni gapp fill pa naj bi imel podane 4 predloge za posamezno manjkajočo besedo. Pa ni bilo ravno tako, ampak je bila matura ista kot leta prej. Kako to, da so se odločili, da mature ne bodo spremenili kljub napovedim? Le kdo bi vedel?
Kakšne občutke imam niti sama ne vem. Prva pola je bila kar v redu in razumljiva. Nekaj sem zamešala pri vstavljanju delčkov zgodbe.. Slušno razumevanje je bilo grozno! Ampak na srečo sem pri prvi nalogi kar nekaj True oz. False, ki sem jih obkljukala na blef, obkljukala pravilno.. Pri drugi nalogi pa je bilo tako, da sem razumela samo en odgovor.. Esej in e-mail pa sta bila spet čisto lahka :)... 

Ponedeljkova slovenščina.. Kaj lahko rečem o njej? Nanjo sem se pripravljala celo uro v nedeljo, ko sem si pogledala S-strukture, označevanje besednih vrst, priredja ter podredja. Pa mi niti to ni kaj veliko koristilo. Ampak mislim, da bi slovenščina morala biti tam okoli trojke, ker je bil esej super.. Besedilo, ki smo ga dobili (o filmu Circus Fantasticus) je bilo... Saj ne vem kateri pridevnik bi ga opisal.. Malo nerazumljivo, čudno? Vprašanja pa še nekoliko bolj.. 

V torek nas je čakala psihologija, za katero mi je bilo že pri prvi poli struktoriranih nalog prekleto žal, da sem se jo učila samo en dan. V ponedeljek, ko sem prišla domov iz šole, sem si najprej vzela nekaj časa za prehranjevanje, pa za ogled televizije, za skok v kopirnico (kjer jim je zaštekal računalnik, tista pa ki je delala pa se nekako ni spomnila, da bi ga lahko resetirala, ampak smo čakaaaali, da se je sam odločil da bo delal - dokaj normalno, potem je tista, ki je bila pred mano rabila kazalo svojo seminarske, ampak to kazalo še ni bilo narejeno in punca ni imela pojma kako ga narediti, prav tako delavka ne.. In sta 10 minut gledale v word, kot da ga vidita prvič, potem pa se je punca spomnila, da bi lahko vprašala mene in smo končno uredili.. No, ko pa sem jaz svoj ključek vtaknila v USB vhod pa je spet zaštekalo)... Šele potem sem se spravila k učenju, oziroma obnavljanju snovi - socialno psihologijo sem takrat videla prvič, ampak na srečo sem se lahko izognila vprašanjem o tej temi.. Ostala pa so kar šla, čeprav z nekaj napakami, kot sem spoznala takoj med odmorom.. Ampak, izkupiček predvidenih točk je: 65 :), kar ni tako slabo.. 

V sredo geografija.. Za katero sploh ni bilo tako pomembno kako dolgo si se učil, ker so bila vprašanja zelooo splošna in so temeljila na zdravem, logičnem razmišljanju.. Vendar so imeli skoraj vsi težave pri tem predmetu, tako da se nekako vsi zanašamo na gospoda Gaussa, da bo opravil svoje delo in malo znižal kriterije :).. Moj predvideni izkopiček procentov pri geografiji pa je 56% :). Kar je čisto lepo za eno pozitivno ocenico.

In še čisto zadnja, tista ki me ni popolnoma nič skrbela, matematika.. Za katero smo, po težkem predmaturitetnem preizkusu, pričakovali težke naloge.. Pa so bile v resnici smešno lahke =)... No, vsaj od začetka.. (Primer naloge: Tine je kupil 3 svetilke in dve harpuni in plačal 100€, Tina pa 4 svetilke in 1 harpuno in plačala 80€. Koliko stane svetilka in koliko harpuna?) Proti koncu pa so postajale malo težje, ampak nič kaj strašnega. Izkupiček točk naj bi bil tam okoli 63 - od 70. Pa od ustnih pričakujem tam okoli 19 in 20... V bistvu je to edini predmet, za katerega bi rada oceno 4+ :)..

In zdaj samo še ustni izpiti.. Veselim se matematike, to soboto (pol snovi že znam... ja, ja, vem, ni značilno za mene :) pa šele ponedeljek je..), strah me je angleščine v četrtek naslednji teden (nekako nisem sproščena, če se moram pogovarjat v tujem jeziku pred večimi ljudmi) in veselim se slovenščine v petek (čeprav me zanjo čaka še kar nekaj dela..)... 

Potem pa možgane na off... =)
Živčki pa bodo še kar migali vse do razglasitve razultatov, ki bo šele 15. julija ob petih zjutraj, ko bomo vsi maturantje pred računalniškim zaslonom čakali, da se v spodnjem desnem kotu ekrana ura premakne na 5:00 in se točno v tistem trenutku vpisali na stran. Potem pa bo, kot ponavvadi, "bum" in stran bo za nekaj časa onesposobljena..

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...