Kaj sem počela in kaj še bom?

Že dolgo dolgo nisem prijela v roke tipkovnice, ko bi bila na Blogerjevi strani.. Okupirale so me popolnoma druge stvari.

Našla sem veselje v izdelovanju izdelkov iz Das mase (če je masa seveda dovolj prožna :) - enkrat sem namreč dobila v roke maso, ki je bila na otip podobna gumi.. Da sem lahko kaj oblikovala, je trajalo tudi okoli pol ure vnetega gnetenja. No, na koncu sem ta paket zabrisala v smeti in si nabavila novega..).
Sledi nekaj izdelkov:

 








Ja, malce sem že bila božična. Ampak saj bo kmalu.. Še 3 dni in 3 mesece :).. To bo pa zeloo kmalu. še posebej za nas, ki bomo že čez 8 dni pridno poslušali predavanja na faksu..

Tako daleč se je zdelo, ko se je končala matura, ampak sedaj smo tam - pred vrati fakultete. Ne morem še z zagotovostjo povedati na katerem faksu bom, ker se vpisna služba še kar ni spravila k pošiljanju pisem na katero fakulteto smo sprejeti in kdaj se moramo vpisati itd. Itak imajo časa do Mislim, da
25. torej huh še veliko časa in res - zakaj bi se jim mudilo?

Ampak glede na skromen vpis v 2. roku na Izobraževalno matematiko in fiziko (povprečno 3-je na razpisanih 17 mest), mislim da bi morala biti sprejeta :)..

Naslednji teden bo torej še zabaven.. Izlet v Ljubljano, da se izpišem, pa izletek v Maribor (no, ti bodo postali stalnica), na železniško postajo, da si uredim vozovnico, pa za hrano si moram urediti.. Jap, zabavno še bo :).. No, vsaj vlogo za štipendijo sem uspela oddat (in to v 10 minutah po prihodu na Socialno, pa še teh 10 minut je bila posledica tega, da je bil v sobi rešilec, ker je bilo eni od obiskovalk slabo - kar skoraj nisem mogla verjet... Ponavadi se je čakaaalo in čakaaalo in čakaalo..), ampak s starim potrdilom, tako da novega bo potrebno še poslat.

No, ampak faks me ne bo odvrnil od ustvarjanja :). Vsaj na začetku še ne!


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...