Prvi šolski dan - not for me =)!!

Prvi šolski dan gor, prvi šolski dan dol, pa v levo in še v desno.. In potem še v tiste 4 smeri, ki se skrivajo med temi že naštetimi…


Vir slike

Ja, pri v ozadju se vrti tisto, kar se pač vrti na Radiu Celje… In kot je vsako leto v navadi, je vsaka deseta (ali pa kar peta) beseda prvi šolski dan.. 

Še lani sem sovražila ta dan in vso besedičenje okoli tega… Vedno sem rekla: »Ja pa v redu, sej vemo, da moremo v šolo in da je to prvi dan.. In tega se zavedajo tudi vsi, ki jim – na srečo – ni treba oditi..«
Letos se te sovražne nastrojenosti do vseh opozoril glede prvega šolskega dne nisem znebila.. Prav nasprotno.. Mogoče malo narašča.. 

Malo prej me je kliknila (sedaj tudi uradno) bivša sošolka in rekla, kako pogreša mene, pa Center, pa vse sošolce (kasneje je to nadgradila v objavo na naši Facebook strani, v kateri se je spomnila vseh novih, pa tudi starih stvari, ki smo jih bili deležni na prvi šolski dan).

In.. Ne bom tajila.. Tudi mene danes malo žre ob vseh teh novičkah.. Žre me, da so šli osnovnošolci in dijaki spet nazaj med svoje prijatelje.. (Kar priznajmo, da je to najboljši del šole)… Novopečeni študentje (in tudi tisti, ki niso več novopečeni in so bili dovolj pridni, da so že opravili svoje obveznosti) pa imamo še en mesec laganih počitnic.. 
 Ja, saj se jih veselim.. Veselim se tega, da bom lahko še nekaj dni spala dolgo v dan, delala kar me bo volja... Veselim se tudi novega okolja, spoznavanja novih ljudi, učenja tistega, kar me dejansko veseli…

Jutri teh občutkov, ki so se v meni naselili danes, sploh ne bom več poznala.. Ampak danes pa na dan prihajajo spomini.. 

Zdi se, da sem šele včeraj prvič prestopila prag Centra… In šele predvčerajšnjim prag osnovne šole..  

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...