Še zadnja..

No, pa sem se prisilila, da napišem še zadnji počitniški blog... Še zadnji, ko še nisem uradno študentka :).. Velika verjetnost je, da ne bo imel rdeče niti in da bo v njem veliko nakladanja, ampak tudi takšne objave morajo biti.

Dejstvo je, da se nam jutri začnejo predavanja in da jaz še vedno nisem preverila svojega urnika. Pa saj imam še veliko časa. Naprimer do jutri zjutraj. Do petih zjutraj, ker so nam na fakulteti itak rekli, da se nam bo prvi teden urnik nenehno spreminjal in da naj ga preverimo preden se odpravimo od doma.

Vse, kar sem uspela včeraj ugotoviti, je število predmetov, ki jih imam v prvem semestru. Številka me je presenetila - ker sem bila prepričana, da imam 7 predmetov, ampak se je izkazalo, da je eden izmed predmetov tako pri matematiki kot pri fiziki. Skupni izkupiček predmetov je tako samo 5 =)!
- fizika 1
- računalništvo v fiziki
- osnove računalništva
- uvod v matematiko
- matrični račun
In to je toooo! Sploh ne zveni tako grozno.. :) - ob podatku da predavanja niso obvezna, pa stvar takoj postane še veliko lepša.

Po petkovem sprejemu brucev na fakulteti pa se sploh veselim študentskih let. Če sem še v četrtek, ko sem se šla tja zgolj vpisat, imela občutek, da mi bo vse skupaj še muka.. Je ta občutek v petek izginil (razen takrat, ko sem na Mariborski avtobusni postaji čakala v nenormalno dolgih vrstah, da sem si uredila kartico za prevoz po Mariboru - ker sem na začetku dooooolgo čakala v napačni vrsti, ko pa sem bila že tik pred tem, da stopim do okenca, pa sem ugotovila, da je okence napačno in sem se lahko postavila v novo in spet dooooolgooo čakala..). Že prvi dan so vsi, ki so se nam predstavili uspeli ustvariti res super vzdušje.. Nam vlili motivacije in nas prepričali, da so oni res tista prava izbira :)..

Verjetno sem res ena izmed redkih, ki se bo v Maribor vsak dan vozila, ampak hej! saj so tudi drugi počeli to in so uspešno doštudirali :).

Ne vem, kdaj se bomo naslednjič brali, ampak bom poskušala biti čimbolj ažurna :)..

Komentarji

  1. hej, simonca, želim ti velikvelik uspeha in poguma na tvoji študijski poti!!
    brina*

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...