Božična darila

Blog sem želela napisati že prej, a preprosto nisem našla časa v vsem tem dogajanju okrog praznikov =)..
V četrtek in petek (ja, spet nisem šla v šolo), sem se ceeel dan ukvarjala z voščilnicami in deli daril, za katera sem se odločila, da bodo domače izdelana..
Zdelo se mi je, da so bolj simpatična, kajti za njih sem porabila res veliko časa, potrpljenja in trudila sem se biti zelo natančna..
Nastalo pa je nekaj takšnega (to ni vse, nekaterih stvari mi namreč ni uspelo fotografirati):

Voščilnice za ožjo in širšo družino
Verižici iz das mase za Špelo(desna)  in Tadejo (leva)

"Okras" iz das mase za Filipa

"Okras" delno iz das mase, delno iz lesa za Tadejo

Huge voščilnica za soanimatorko Ano (del adventnih nalog)

"Okras" iz das mase za Špelo
"Okraska" iz das mase za Špelo
Voščilnica za Filipa














Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...