Čas za pregled preteklosti in določanje ciljev za novo leto

Na takšen način veliko ljudi vidi današnji dan (in dni okoli Silvestrovega).. Velja prepričanje, da je prvi dan novega leta odlična priložnost za nov začetek..
Ljudje si  postavijo cilje za prihodnje leto in si obljubijo, da se jih bodo držali.. Toda koliko od postavljenih ciljev nato dejansko izpolnijo? 
Vsak ve zase, ali je "v dobrih odnosih" s takšnimi stvarmi. 

Sama zase vem, da takšnih ciljev ne upoštevam.. Na koncu leta bi lahko kvečjemu obkljukala kakšen cilj ali dva.. In to bi me spravilo v slabo voljo.. Zato se raje sploh ne lotevam pisanja takšnih seznamov. 
Se pa že nekaj let s Filipom poslužujeva tradicije pisanja doživetij preteklih let..
Na en list napiševa vse pozitivne stvari, ki so se nama zgodile in si ta list izmenjava.. Na drugega napiševa vse negativne stvari in jih zažgeva..
Žganje lahko gledamo popolnoma simbolično.. Težave in slabe stvari, ki so se nama zgodile poskušava pustiti za seboj tako da, vsaj na listu ne obstajajo več..

Pisanje takšnih seznamov pa mi je všeč.. Tako lahko naredim nekakšno oceno leta, ki smo ga preživeli in se odločim, ali je bilo splošno gledano dobro ali slabo leto.. Toda nikoli si ne vzamem dovolj časa.. Da bi lahko premislila vsak teden, mesec preteklega leta. Zanašam se samo na spomin ter tako potegnem iz leta samo dogodke, ki so me zaznamovali.. Na pozitiven ali pa negativen način.. 

Tudi letos tega seznama še nimam - pa saj niti ne vem, ali se bo ta tradicionalen dogodek odvil..


Stvari, ki jih ne bom obžalovala:
1. Še eno leto animatorstva... Ker se mi zdi, da se animatorji vsako leto bolj razumemo in se mamo vsako leto boljše.. Vsako leto organiziramo več skupnih dejavnosti.. Dodko, ki se mi bodo trajno zapisali v spomin pa so: 
Oratorij - V Tvojo smer; duhovne vaje za birmance; duhovne vaje za devetošolce; pripravljalni vikend v Preboldu; srečanja mladinskega verouka; birmanske skupine na temo božiča; igrica za Miklavža in polnočnico; in vsi klepeti ob kavi v Kubi =)...  To kar se tiče skupnih dogodkov.. Dogodki s posameznimi animatorji pa so sigurno: klepet na duhovnih vajah za devetošolce z Matevžem - do skoraj štirih zjutraj, medtem ko so vsi okoli naju že smrčali; pogovor na kavi z Matevžem in Klaro, ko je pogovor nanesel na pogrebe in sem ugotovila, da Matevžu ne pomenim samo "kr ene soanimatorke"... Vožnja z Nino iz duhovnih vaj, ko je njen avto pretrpel verjetno najbolj mučne trenutke svojega avtomobilskega obstoja.. Pogovor ob torticah z Evo, Matevžem in Davidom.Pa verjetno bi lahko naštevala še naslednjih 54585425 vrstic =)... 


2. Mačka Tačka - Mica Maca - Pišče - Pujsek 
Jap, vse to so imena, oziroma vzdevki, ki jih za najino ljubljenko uporabljave z mamo.. Še zmeraj se spomnim trenutka, ko sem šla odpret vrata na dvorišče soanimatorki Maši, ki mi je prinesla malo kepico.. Ta mala kepica je bila prenešena v škatli in pred vrati je že želela pobegniti.. Z Mašo sme se dogovorili za oranžno muco, a je umrla.. V zameno pa mi je prinesla sivo tigrasto.. A danes je ne bi zamenjala za NIČ na svetu!! 
Res je, da sem dolgo časa hodila po svetu popraskana po rokah, po hrbtu, po nogah.. Ampak ko me je to malo bitje pogledalo s svojimi učkami, je vsa jeza spuhtela.. 
In sedaj, ko me je sprejela za gospodarico, mi mami pripoveduje, da kadar me dlje časa ni doma, Tačka mjavka pred vhodnimi vrati in čaka, da se bom vrnila domov.. <3


3. Prešernova nagrada Gimnazije Celje - Center
Dobila sem jo 2.12., ker že 3 leta prispevam svoje pesmi v šolsko glasilo Utrip.. Ja, lepo je prejeti nagrado za trud, ki si ga vložil.. In s tem pokazati ravnatelju, da obstajaš :).. (Malo heca, ker na naši šoli nismo samo številke, temveč odraščajoče osebe, a vseeno se zdi, da o tistih, ki ne dosežejo ničesar, nihče ne govori..) 

4. Objava prispevka o Tački v Mačji preji v Novem tedniku
Filip mi je nekega dne poslal link strani Nobega tednika, kjer je bilo vabilo, da lastniki mačk pošljejo zgodbe o svojih ljubljenčkih v obliki zgodbe ali pa slike z zanimivim komentarjev.. To sem vzela kot izziv in napisala najprej zgodbo, ker pa se mi ni zdela dovolj dobra, pa sem si rekla.. Zakaj pa ne bi naredila stripa? Mogoče pa bo izstopal, ker bodo vsi pošiljali samo po eno sliko.. In nastala je fotozgodba o Tački, ki se je odločila, da odide na obisk k hrčku - ki je žal preminil pred dvema tednoma.. 
(Ker mi skener ne dela, ne morem skenirati članka iz časopisa.. Bom pa prilepila slike ter dodane komentarje..)


 



»O, kako prijazno od gospodiča Hrčka, da me je povabil k njemu na klepet. Toda kako naj pridem do njega? Vrata so na drugi strani kletke..«









»Mogoče pa bo šlo, če se oprimem kletke in splezam na drugo stran.. Bom poskusila..«










 »No, saj gre. Lastnica bi me lahko prijavila na tekmovanje v ekstremnem plezanju za mlade mačke.. Še malo pa bom na cilju!« 






 


»Uh, tole pa ni bila pametna ideja! Še dobro, da imam močne tačke, da sem se lahko obdržala na kletki.. Samo še tole tačko premaknem, in sem že skoraj..« 






 

 »Vedela sem! Uspelo mi je! Toda gospodič Hrček, ni bilo lepo, da sem se takole trudila, zdaj pa ne morem k tebi, ker je premalo prostora med kletko in polico, da bi lahko prišla do vratc. Počakaj, te že dobim, ko bo čas za čisčenje tvoje kletke.. Takrat ti že pokažem!«


5. Tale blog
Velikokrat sem slišala, da imam smisel za pisanje.. Ter želje nekaterih, da bi me radi pogosteje brali.. Za to sem se odločila, da odprem blog.. Malo mi je žal, da sem to storila ravno na tej strani, ki ni tako zelo javna, ampak po drugi strani sem pa vesela, da ne more kdorkoli videti in brati mojih zapisov.. Da odkrijete to stran, morate biti zelo dobri poznavalci interneta.. Zato lahko kdaj napišem tudi malo bolj osebne stvari - ki ostanejo v krogu tistih, ki sem jim pokazala povezavo do sem.. 
Ko sem ga odprla avgusta, sem bila zelo optimistična glede objav tukaj. Mislila sem, da bo na Silvesterski dan nastal zapis pod številko, ki bo večja od 100.. Potem sem ta cilj zmanjšala na 50, a mi tudi to ni uspelo.. Ta blog je namreč komaj 48-i. 
A vseeno sem vesela, da sem ga odprla in s svetom delila svoje misli.. Meni je všeč - če pa komu ni, pa naj pač ne odpira te strani ;)..

6. Koncert skupine Mi2 
O tem sem pisala že nekaj blogov nazaj, zato v tem ne bom izgubljala besed :)...

7. Zalužen denar med poletnimi počitnicami
Delo ni bilo kaj prida in vsako jutro, ko sem se morala vstati sem preklela vse po vrsti.. Klela sem med delom, ki mi ga ne bi bilo potrebno početi.. Medtem ko sem že stotič pobrisala tla v lokalu, pa še vedno ni bilo dobro.. 
Ampak če sedaj pogledam nazaj, sem od vsega le nekaj odnesla - vsako delo je častno.. Naučila sem se, da če želim in se potrudim vseeno nisem tako len človek, kot se mi zdi včasih, ko se predajam lenobi.. In čisto prvi delovno zaslužen denar je bilo sladko zapraviti ;)...

8. Sprehodi, izleti, pohajkovanja s Filipom 
Večino časa sva se imela noro dobro - razen ko je katerega izmed naju pičila muha, ki prenaša tečnobo.. 
Sem štejem vse sprehode popoldan in ponoči - ko je v parku tema in jaz ponavadi paničarim, ko vidim ali slišim kaj nenavadnega; obiski kina in pot nazaj - ko nama v glavo stopijo kokice in kokakola; nočni obisk pokopališča za Vse svete - ko celo pot okoli naju ni bilo žive duše; obisk festivala Pivo in Cvetje v Laškem; izlet v Velenje in obisk Velenjskega gradu, kavarne Nove, Titovega trga in na koncu Topolšice - ko sva imela nore komentarje in na poti nazaj nisva vedela, kje je Celje, da bi izstopila iz vlaka..

9. Moj(i) prvi referendum(i) in čisto prve parlamentarne volitve
Prvi referendum sem zamudila, ker se je zgodil le nekaj dni pred mojim rojstnim dnevom.. Lahko pa sem šla na referendum, oziroma na 3 referendume, ki so se zgodili naenkrat :).. Takrat priznam, sem bila seznanjena samo z vsebino enega izmed referendumov, ostala 2 pa sem obkrožila kar tako malo na blef :).. Pred nekaj dnevi pa parlamentarne volitve, ko sem bila do večera pred volitvami odločena, da bom volila stranko Karla Erjavca, nato pa sem zadnji dan ugotovila, da bom volila kar Janeza Janšo, ki se je enkrat že izkazal kot mandatar.. 
Vendar je zmagal Jankovič.. In razvile so se afere glede tega, da so ga volili "državljani v trenirkah".. Trenutno pa poslušam na radiu Celje prispevek v poročilih o tem, kako z izvoljenimi strankami, ki naj bi sestavljale koalicijo nismo storili ničesar.. Na oblasti bomo imeli druge ljudi, ki bodo ravnali popolnoma isto, kot je ravnal parlament pod vodstvom Pahorja.. 
Ja, ne bo dolgo tega, da bomo Slovenci postali majšina na Balkanu.. 

10. Pogovori s Tomažem 
Mislim, da vse opišejo besede: najbolj sproščeni pogovori s polno smeha in veliko mero zaupanja ;)... 

11. Dokončna odločitev za študij 
Ker se zelo težko odločam za življenjsko pomembne stvari.. In si pri tem 42000x premislim.. Ampak sedaj sem sprejela dokončno odločitev - tri mesece pred rokom oddaje prijav (jej js =P).. Študirat grem pedagoško matematiko na Fakulteto za matematiko in fiziko v Ljubljani.. 
Pravijo, da je študij težek.. Ampak mislim, da mi ne bo delal problemov, ker sem za učenje matematike v šoli še najmanj lena.. In večino stvari takoj "skapiram"..
Upam pa, da bom drugo leto lahko to odločitev napisala pod isto rubriko kot letos :)..

12. Pohodi na Celjsko kočo
Ko je bilo vreme lepo.. In je bilo ravno prav toplo.. Sem se velikokrat podala na pot proti Celjski koči.. Včasih z Nino, včasih pa z Evo.. In z obema je bilo vedno noro fajn =).. Včasih smo užgale takšne pogovore, da niso ravno za v javnost, pa vseeno..

13. Stična 2011 
Tudi o tem sem napisala dva dooolga zapisa, tako da ne bom izgubljala besed.

Stvari, za katere bom obžalovala, da so se (se niso) zgodile 

1. Neopravljanje vozniškega izpita 
Vozniški izpit bi lahko imela že 8 mesecev, ampak ne, ker se mi ni dalo iti opravljat prve pomoči in CPP-ja pravočasno.. Ko pa sem ga to dvoje naredila, pa sem morala začeti odplačevati dolg za spomenik.. In izpita še nimam -.- ...
Lahko bi se reklo, da v prvi vrsti zaradi lenobe.

2. Neodločitev za prostovoljno delo na Glaziji 
Vleklo me je! Močno.. Ampak potem, ko je bil sestanek za začetek dela, sem ga preprosto izpustila... Tisto leto, ko sem delala tam, sem se naučila ogromnooo :)..

3. Prepiri in kratki stiki.. 
Bilo je leto prepirov, ja.. Sprla sem se z Jero - dokončno menda, dolgi kratek stik s Tomažem - na srečo uspešno rešen, kratek stik s Filipom - rešen, prepir z Ireno - rešeno.. In mogoče še s kom, pa se trenutno ne spomnim..

4. Razklanost našega razreda..
Naš razred je čuden razred.. Naše najljubše opravilo je šimfanje drugih in kreganje.. Brez tega ne mine niti en šolski dan.. A tolaži me misel, da je pred nami samo še 5 mesecev pouka =)..

5. Lenoba, lenoba, lenoba... 
Mislim, da to vse pove.. Lena sem :)..

Mislim, da lahko na podlagi tega, kar sem se uspela spomniti zaključim, da definitivno prevladujejo pozitivni dogodki =)..
Leto 2011 je bilo lepo leto!! 


Bloga ne morem zaključiti drugače kot s pesmijo, ki nas na Silvestersko  noč spremlja že več kot 30 let... (Z upanjem, da naslednje leto doživem to, o čemer pesem prioveduje)... 



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...