Dejstva današnjega dne

1. dejstvo: Snežiiiiiiiii :)... 


Zbudila sem se okrog osme ure (zaradi boleče glave in vročine že včeraj zvečer sem mamo prosila, da mi pusti ostati doma).. In ko je po mojem klicu prišla v sobo mi je pozabila povedati, da sneži.. Mislim, kako lahko človek pozabi, da prvič v letošnjem letu sneži?!?.. In pogled na dvorišče je bil naravnost veličasten :)...)

In pesem, ki se mi že od takrat vrti v mislih je.. 


When we finally kiss goodnight
How I'll hate going out in the storm!
But if you'll really hold me tight
All the way home I'll be warm

The fire is slowly dying
And, my dear, we're still goodbying
But as long as you love me so
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!






2. dejstvo: angleščino sem pisala 2 =)!!! 
Po pričevanju sošolke, ki mi je napisala sms :).. In.... Glede na test in njegovo težo sem zelo preseečena, ker sem pričakovala, da bo tole lepo 1.. In moje veselje je na vrhuncu :). 

3. dejstvo: pravi osel gre večkrat na led =(

Pregovor sicer pravi, da gre samo enkrat na led.. Toda ko led predstavlja ljubezen gre večkrat.. In jaz sem se zopet drsala.. In si včeraj ko sem odkrila novo prevaro odločila, da nikoli več ne bom jokala za njim! Nikoli več ga ne želim ne videt in ne slišat!

Sploh pa mi ni jasno, kako je mislil, da ne bom videla..

4. dejstvo: učit se grem :)...



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...