Božično dogajanje

Preprosto ne vem, kako naj v prejšnjem blog zapisu nadaljujem pisanje v normalnem slogu, tako da sem se odločila, da ustvarim še en blog zapis..

V petek sem se dobila s Špelo in Filipom, da bi si izmenjali božična darila.. Filip mi je že v sredo podaril prvi del božičnega darila, ki sem si ga izbrala sama..
V torek mi je namreč umrla hrčica Petra in mami se je odločila, da kupime še eno, ker če ne, ji bo preveč dolgčas. In Filip se je ponudil, da mi jo kupi in bo to že del božičnega darila. Tako da sem dobila črno-belo hrčico, ki sva jo poimenovala Karla Viktorija (jap, če ste ob tem imenu pomislili na Karla Erjavca, ste ugotovili po kom je poimenovana =D).. Fotografijo  bom nalepila takoj, ko jo uspem fotografirati.. V petek pa sem dobila še sliko hiške z napisom "Sreča živi v majhnih hiškah", saj mi je sliko obljubil pred kakšnim mesecem, ko sva imela kratek spor glede daril.. Dobila sem tudi lonec za kaktus, ampak točno v petek, sem morala zavrčti dva od kaktusov, saj sta popolnoma zagnilila - po mamini zaslugi..

Špela pa mi je prinesla majhen kaktusek in sestavljanko.. Obožujem sestavljankee!! In že kar nekaj časa nisem nobene sestavila, ona pa me je razveselila točno s sestavljanko :).. Na njej je povodni svet (meduza, velikooo ribic in kristalno čista voda). Takoj ko sem prišla domov sem jo odprla in začela sestavljati. Tako Filip kot mama sta bila mnenja, da mi ne bo uspelo - ker je pretežek motiv. Filip je menil, da bom med sestavljanjem znorela, ker mi koščki ne bodo pasali skupaj.. Ampak sestavljanka je bila v soboto zjutraj sestavljena! :) Želela sem jo sestaviti sicer že v petek zvečer, pa me je ura prehitela in bilo je potrebno oditi na verouk :)..

Verouk, ja.. Bilo je zabavno, poučno in ušesa parajoče. Najprej smo zmolili Večernice in kaplanu prihranili kasnejšnjo molitev. Za las so zmagale večernice, ker so bile mlajše animatorke na strani krajše molitve, Klemen, kaplan in jaz pa smo navijali za večernice.
Res je, da se znajo vleči in da postane dolgočasno, ampak hej! Ne moremo moliti vsak večer takih molitev, ker nimamo Brevirja.. In če se poglobiš (in če ni motečih dejavnikov) je pri tem res poseben občutek :).. Nastopi pa problem, ko nekateri še niso vešči v tej molitvi in potrebujejo med samo molitvijo dodatna pojasnila :)..
Potem.. Smo sestavili božično igrico - za katero smo vedeli, da jo moramo izpeljati vse od Miklavževega dneva, ampak mi radi improviziramo in radi počnemo vse zadnje minute :). Rešilo nas je to, da sem nekaj časa shranjevala igrice in vse, kar je bilo povezanega z animatorstvom in sem letela domov po stare igrice, v katerih sem sodelovala. In po branju je zmagala igrica za žive jaslice iz leta, ko sem bila še devetošolka.
Največji problem je bil dobiti igralce, ker so se fantje izmikali igranju, ampak na koncu smo le dobili vse igralce in igrica je - po mnenju drugih uspela :)..
Po končanem odločanju kaj bomo igrali in zbiranju igralcev je kaplan na plano potegnil učbenike YOUCAT (katekizem za mlade) in naznanil, da bomo odslej na verouku predelovali poglavja iz tega.. Najmanj 10x je ponovil tudi to, da bi bilo dobro, da si jih nabavimo, kajti tako ali tako niso dragi.. No, na koncu pa smo ga s svojim šarmom prepričali, da je med nas 5, ki smo bili na verouku razdelil 5 učbenikov, ki jih je imel ravno s seboj.. Tako smo prišli do božičnega darila od kaplana, ki je zelo zanimivo in poučno - nekaj strani sem že prebrala in izvedela veliko stvari, o naši veri, ki jih prej nisem tako dobro poznala..




Sami prazniki pa se me letos na žalost niso tako dotaknili, ne dojemam ravno, da je danes tisti dan, ko se nam je rodil Odrešenik.. V mojem srcu je še vedno praznina, zaradi katere ne morem doživeti praznikov tako, kot bi jih želela..
Foto: Filip Zule (z mojim fotoaparatom :P)

In na koncu preprosto moram z vami podeliti še pesem, ki mi je segla globoko v srce (želela sem pripeti videospot, pa ga na žalost ne prepozna.. priporočam pa vam, da greste na Youtube in ga sposlušate :)! -Yu Rock Misija - Za Milion Godina)
Kada jedna gruba rec, ko vrata teska zatvori sve prolaze
Kada dan ko kamen tvrd, srusi se sa neba na tvoj nezni dlan
I dok noc u kojoj nema zvezda caruje
U samoci sa svih strana strah te obuzme

Kada tmurno jutro osvane u tvojim tuznim mislima
Kada kise jesenje zamagle ti pogled ispred prozora
Jedna ruka trazi te i zeli da ti da
Dodir neznosti za bar milion godina

Nikad ne boj se, s tobom neko je
Ko zeli ljubav da ti da, deo svoga toplog sna
Nikad ne boj se, ljubav jaca je
Deca u nama znaju sve, pravi put u nove sne

Kada strasne bure zaprete da razbiju tvoj mali brod
Kada reci sture pokusaju da nadju izgovor
Jedna ruka trazi te i zeli da ti da
Dodir neznosti za bar milion godina

Nikad ne boj se, s tobom neko je
Ko zeli ljubav da ti da, deo svoga toplog sna
Nikad ne boj se, ljubav jaca je
Deca u nama znaju sve, pravi put u nove sne

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...