Bo za preživet :)!

Preživela sem 3 sprehode s Kalo od 11, ki so mi naloženi :)! ... Preprosti matematični izračun pove, da me čaka samo še 8 sprehodov z njo. =) 

Kot sta lastnika povedala, je njeno obnašanje veliko boljše, kot je bilo lani. Veliko bolj uboga in se ne zakadi za vsakim, ki ga srečame. Niti ne skače po meni... 

Čeprav... Zvečer imam z njo še zmeraj težave. Ne morem reči, da nisem bila opozorjena, ampak noben mi ni povedal, kako naj se s tem soočim. Draga Kala se hoče po večernih prehodih čohati in preživeti zunaj kar nekaj časa (ne vem koliko si ona predstavlja)... In včeraj zvečer se mi je lepo usedla pred vhodnimi vrati na vrt in se ni hotela premakniti.. No vsaj v smeri vhoda ne. Ko sem obupala nad prigovarjanjem, da morame domov... In sem se obrnila, da ji namenim še dodatnih 5 minut sprehoda, pa se je takoj vstala in veselo odkorakala.. Očitno jo je teh dodatnih 5 minut zelo razveselilo, saj je potem odšla na vrt. Se je pa spet tam usedla in me milo gledala.. Da skrajšam, rabila sem še dodatnih 10 minut, da sem jo prepričala in zvlekla nazaj v njen lušen pesjak.. 

Danes zjutraj je bila bolj ubogljiva in je sama odšla nazaj :).. Je pa prijeten občutek biti ob pol osmih zjutraj na sprehodu.. Čeprav greš od doma še čisto zlepljen, se do prihoda nazaj ravno zbudiš in napolniš z energijo :)... Še bolje bi bilo, če sprehod ne bi potekal ob glavni cesti v Laško...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...