Danes bi se ti rada zahvalila...

Veliko je priložnosti, ko bi se rad zahvalil... (Reklama za Merci)

Tudi v letu 2012 je bilo veliko takšnih priložnosti, ki jih nisem izkoristila. Zato pa jo izkoriščam tukaj in danes, čeprav so do konca leta še štirje dnevi. 

Ne, ne bom vam vsem po vrsti podarjala čokoladic Merci ali pa Milkinih pralin Thank you..

Želim ti samo povedati, za kaj sem ti hvaležna ;)...  

Animatorji pri Sv. Danijelu Celje -> vsem skupaj in vsakemu posebej hvala za vsa doživetja.. Na vseh skupnih dogodkih.. In na zasebnih kavicah =)..še posebej hvala čisto novi generaciji, ker sem zaradi vas na Oratoriju na stvari začela gledati v popolnoma novi luči...
Kaplan - hvala za priložnost, da lahko še eno leto vztrajam kot animatorka in se ob tem učim :)..

Filip -> za zabavne sprehode ob večerih, popoldnevih... pohodih po naših dveh trgovinskih centrih in drugih manjših trgovinicah... za smetenje mojega Facebook zidu, včasih je prav zabavno brat vse nesmisle, ki jih napacaš gor... za vzpodbude, da se spravim k pisanju bloga.. za posojeno knjigo in to da ne računaš zamudnine :)... 
Skupina Podarim ali Potrebujem -> ker sem se ob vaših komentarjih večkrat do solz nasmejala... ker ste mi zapolnile prosti čas, ko ste tako želele slikice za svoje sončke :)... ker ste se nekatere res prisrčno zahvalile za njih... Posebna zahvala pa vsem tistim, ki sem jih imela priložnost spoznati v živo in z vami preživeti nekaj dragocenih trenutkov... Hvala Mojci za kavice in zabavne klepete.. Pa za žuljenje vnukeca ;)... Branki za vožnjo do Mojce, za spodbudne besede... Urški, Romani in Iris za prijetna presenečenja, ki so priromala po pošti... Nuši, ker si moja redna naročnica slikic in ostalih stvari in ker si se vedno oglasila, da si zaslužim malo več kot samo ptt :)..

Irena in Robi -> ker se lahko kadarkoli in v kakršnikoli situacije obrnem na vaju in vem da bosta pomagala - če le lahko.

Nevenka -> ker me vedno poslušaš in daš kak pameten nasvet :)..

Tamara -> ker mi vedno popestriš dolgočasna predavanja :).. Ker je s tabo vedno zanimivo sodelovati pri kakšnih nalogah - tudi če jo prestavime na čisto zadnji možni rok =P... In predvsem hvala za najlepšo novoletno voščilnico kar sem jih letos dobila!

Bivši sošolci (še posebej puce) -> ker smo se zadnjo polovico leta res razumeli in se imeli fajn :)..  Nives, Jera in Nastja, ker sem zaradi vas prvič prišla domov iz šole pijana (ne sej ne zato, ampak ker je blo takrat res fuul sproščeno vzdušje).. Nives, ker si mi popestrila najbolj dolgočasne ure psihologije z vedno novimi željami po risbicah :).. Jera, ker bi ble ure brez tebe zelo dolgočasne.. in ker sem zmeraj lahko poiskala pomoč pri tebi.. Silvija, ker sem se lahko s tabo pogovarjala o vsem... 
 
Dejan -> hvala da si me naučil, da se ljudje nikoli ne spremenijo v takšni meri, da bi ne ponavljali svojih napak. Da je nekaterim preprosto vseeno, kaj s svojimi dejanji povzročijo v drugem človeku. Hvala, da sem se zaradi letošnjega poletja končno osvobodila čustev povezanih s teboj in da lahko grem naprej. Ampak hvala tudi za tistih nekaj trenutkov, ki sva jih preživela skupaj in se mela fajn :)!

Tomaž -> ker si mi vedno oprostil take čist neumne napake... ker si me zmeri poslušal tudi če sem nakladala o svojih problemih celo uro ali pa še več... ker si me znal zmeraj nasmejat.. ker sem ti lahko zmerej vse zaupala.. 
 




P.s.: Se opravičujem vsem, ki jih nisem omenla, ker so mi ušli iz spomina... Sicer pa tudi vam hvala, ker ste bili del mojega leta ;)...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...