Voščila takšna in drugačna :)...

Facebook je danes poln takšnih in drugačnih voščil ob božičnih praznikih.. Ki so namenjene vsem t.i "prijateljem".. Pa ni pomembno, ali to osebo sploh poznaš ali ne... Ali si se spomnil tudi kdaj med letom nanjo ali ne... 
Zdi se mi, da so tudi ta množična sporočila (pa najsibo preko sms-ov, mailov, Facebooku, Twitterja in ne vem česa vse še) postala skomercializirana... Pošlješ jih zato, da si viden. Pošlješ pa seveda nekaj, kar si itak kopiral iz statusa koga drugega ali pa s kakšne internetne strani...
No, da skrajšam... Meni se to zdi čisto malo bedno. Zato letos ne bom objavljala nikakršnega statusa in pošiljala sporočil vsem po vrsti v imeniku... Letos dobijo sporočilo (če se seveda ne bomo uzrli danes ali jutri) res samo tisti, s katerimi sem se celo leto razumela in mi nekaj pomenijo - vsak s svojim voščilom... 

Vam pa, ki (še vedno) berete moj blog...  Pa vseeno nekaj besed: 

Ne pozabite, da bistvo božiča niso draga darila in dolga voščila. Bistvo je, da smo v teh dneh skupaj s tistimi, ki jih imamo resnično radi. Da jim to pokažemo s kakšno malenkostjo ali preprosto s toplo besedo...
Da v čisto srce sprejmemo novorojenega Jezusa, ki nam prinese upanja in iz srca prežene temo, da lažje vidimo, kaj je tisto pomembnega v naših življenjih... :)


In ravno tega vam najbolj želim: topel sprejem Kristusa v srce (ko je On enkrat v srcu, je vse ostalo tako kot mora biti)!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...