V letu 2012 se je zgodilo...

Lani sem tak zapis ustvarila iz čistega dolgčasa, letos pa ga ustvarjam z namenom :)... Tudi več časa sem vložila v razmišljanje o preteklem letu. 

Pa poglejmo najprej tiste pozitivne stvari. Vedno je potrebno najprej gledati in ugotavljati prijetne lastnosti, pa naj bo to za kakšno osebo, predmet ali pa dogodek! Pa tudi spomine imamo vsi rajši lepe :)...

1. Duhovne vaje za bimance - Pohorje -> spet ena nora dogodivščina, polna točno tistega, kar v življenju potrebujemo (dobra družba, čas za sebe in čas za Boga)

2. Priprave na Oratorij "Grem jaz" v Celju in v Vrbju -> komentar seveda isti kot prej :)... Nujno pa moram izpostaviti večer s Taizejskimi spevi pred Najsvetejšim... Vsak zase pred Bogom sam, hkrati pa vsi skupaj, povezani med seboj...

3. Izlet geografov na Gorenjsko -> sem se kar nekaj časa odločala ali dam to med pozitivne ali negativne lastnosti. Točno takrat sem se zavedla, da nas čakata samo še dva meseca gimnazije. Ampak bilo je zelo zabavno, torej se uvrsti naravnost med pozitivne stvari :).

4. In pred tem izletom je bil enkrat pogovor z Jero, ko sme končno bili iskreni druga z drugo in se je klima končno začela izboljševati. Nikoli ni bilo tako kot na začetku, a dobro je vedeti, da je tam nekje oseba s katero se lahko pogovarjaš o čisto resnih stvareh, ali pa se zafrkavati.. In takrat sem si dokazala, da lahko grem čez sebe in svojo trmo za svoje prijatelje :)!

5. Opravljena matura -> mnogo bolje, kot sem pričakovala. In bi z veseljem šla še enkrat skozi vse te priprave in pisanje (no, dejstvo je, da tudi v letu 2013 opravljam maturo, a tokrat samo iz dveh predmetov). 

6. Pivo in cvetje -> Mi2, Mladi Avseniki, predvsem pa prava družba! Čeprav je na začetku kazalo, da bo zabava pokvarjena, ker so se nam predvideni načrti popolnoma porušili, smo si naredili noro zabavo. S pomočjo piva seveda :)! - Dan po večeru v rož'cah pa spada definitivno med največje negativne stvari...

7. Najdaljše počitnice v življenju -> ali bi bilo bolje, da napišem prve najdaljše? - Dejstvo je, da me tudi v letu 2013 čakajo prav take =P!

8. Vikend v maju in poletni teden v Prekmurju -> in spoznanja, ki sem jih prinesla s seboj.. Bilo je nekaj krutih trenutkov, ki pač spadajo skupaj z našo družino, a že samo Prekmurje je tako lepo, da pretehta vse!

9. Pravljica - > tolikokrat sem pisala o tem, da grem že sama sebi na živce.. Naj tokrat povem samo, da izkušnje ne bi zamenjala za nič na svetu! Sedaj grem z lažjim korakom naprej...

10. Oratorij "Grem jaz" -> super animatorska ekipa (tako širša, kot ožja pri katehezah), najboljša skupina otrok na katehezah, uspešno odigrana igrica, super izlet, lepa scena... Zopet vse v presežnikih :)..

11. Priprava čisto avtorskih duhovnih vaj -> za devetošolce, ki žal niso bile izvedene, ampak odkrili smo čar ustvarjanja :)...

12. Novica, da tudi v novem šolskem letu ostajam animatorka -> ker sem mislila, da bom svojo "kariero" morala končati. Da sem znova povabljena v ekipo je bil zame pravi blagoslov :).. Sedaj imam najboljšo skupino animatorjev! Prvič se dobivamo in srečanja dejansko skupaj pripravljamo. Seveda imamo določene težave, a sem optimist in sem prepričana, da jih bomo kmalu presegli. 

13. Nova strast v izdelovanju izdelkov iz das mase in risanje risanih junakov (no, pa tudi znakov nogometnih ekip, itd...) - > letos je nastalo 184 slik, ki so že našle nove lastnike :)...

14. Tečaj predšolske vzgoje -> najboljša odločitev letos, ki je iz mene potegnila nekaj novega :)... Vedno znova sem presenečena... Kako mi je bila ta pot dejansko namenjena! Na kako zanimiv način me je Bog popeljal na pot, za katero misli, da je prava.. Neverjetno, res!

15. Sodelovanje v skupini ... Podarim ali Potrebujem ... -> v katero sem prišla tako čisto slučajno in kjer sem spoznala super ljudi :)...

16. Posledica prejšnje točke so vse noro dobre kavice in klepeti pri Mojci (ko se zbere pri njej toliko ljudi, da sedimo povsod, kjer se sedeti da)...

17. Sneg in kepanje v decembru -> vsako leto prvi pravi sneg v meni prebudi vsak kanček otroka, ki se še skriva v meni (in teh kančkov ni tako malo, kar me zeeelooo veseli :)... ker če je nekaj otroka v tebi, je svet veliko lepši!)

18. Prebrane knjige -> imela sem srečo, da ko sem vzela v roke knjigo, je bila ta takšna, da sem od nje nekaj dobila. V vsaki je bilo nekaj, kar se mi je vtisnilo v spomin. Najbolj svež spomin pa je o Nadomestnih volitvah ter Spoved - Praznik sprave.. Priznam pa, da bi bil lahko seznam prebranih knjig mnogo daljši..

19. Zavijanje daril v City Centru (-> kljub temu, da se mi na začetku sodelavka ni prav nič dopadla, sem potem glede na to, kar sem pisala na božični dan, skušala svoje misli tudi uresničiti in nadaljni dnevi z njo mi niso bili več muka, temveč sme razvili tudi pogovor :)... Točnega števila zavitih daril žal ne vem.. Je bilo pa vsako darilo, ki ni bilo v škatli, nov izziv.), rojstna dneva v Džungli (super delo..) ter pravljični urici (kljub temu, da je bilo več mlajših otrok, ki jim je bilo potrebno veliko pomagati...).. Kakorkoli naj tukaj izkoristim priložnost za zahvalo Nadji in Bojani, ki sta mi to omogočili :)...

20.  Mačka, Tačka, Lumpa, Žaba, Pujsek... No pač vsako leto ima kak nov vzdevek, ja :).. Vsak dan me nasmeji in mi poliže roko.. Čaka na mene, ko me ni doma in žalostno gleda v vrata.. Prav ne predstavljam si, da je ne bi imela..

21. Pisanje bloga -> nadaljevanje iz prejšnjega leta... Čeprav bi lahko pisala malo bolj redno... Je nekaj le nastalo :).. (Sem pa dosegla izziv, da v letošnjem letu dosežem 100 objav ;)..) - Upam, da ste me radi brali ;)  


Žal pa je bilo tudi nekaj negativnih stvari.. O katerih pa sem, moram priznati, razmišljala veliko manj, kot o pozitivnih.. Ampak nekaj se jih bo verjetno našlo takole po spominu..

1. Prevelikokrat sem se predala skušnjavi (ne, ne iščem izgovora!), da sem se oddaljila od prijateljev po čisto brezveznem (obtoževanju, prepiru...), ko mi ne bi bilo treba...
2. Še vedno sem nekoliko lena.. Čeprav sem si lani obljubila, da se bom te lastnosti poskušala znebiti.. Ampak jaz še vedno delam vse v zadnjem času, ali pa sploh ne naredim :(...
3. Napačna odločitev za fax.. Sej ne, da mi zdejle ne gre dober in da sem spoznala da je takšna pot najboljša, kar se je lahko zgodila.. Ampak zasrala sem si tisti en bonus, ko lahko ponavljaš ali se prestaviš..

Kakorkoli.. Leto 2012 je bilo vsekakor lepo leto. Velikokrat se mi je ponudila priložnost, da se nekaj dobrega naučim :)..

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...