Glasba letošnjega leta...

Nadgradnja seznamčkov :)...

Brez obžalovanj - Mi2



 včasih pa lahko priznaš, se potegneš čisto vase
pustiš da mah oči prerase in za trenutek kar umreš
takrat, ko naprej ne znaš in ne verjameš v nove čase
drži se in pazi nase

Zaradi norega koncerta v Laškem in zaradi sporočila, ki ga nosi pesem.. Vsak stopi kdaj na napačno pot, za katero slej ali prej nekako odsluži.. Ampak pomembno je, da se tega zavemo, poskusimo popravit napako in vedeti, da smo lahko pomirjeni sami s seboj, ko nastopi trenutek, da se poslovimo..

Dovolj mi je - Ansambel Unikat 



Dovolj mi je, da včasih vidim te, 
da malo k sebi nežno stisneš me. 
Dovolj mi je, da upanje mi daš,
ko v drugih ni, da ti me rad imaš. 
A pride včasih dan, 
ko si želim, da v tvojem se objumu prebudim,
da tu ostaneš in ne hodiš stran
in s sabo ne odnašaš mojih sanj.

 Včasih sem si želela, da ostane..


Fly on the wings of love - Olsen Brother




Fly on the wings of love,
Fly baby fly, 
Reaching the stars above,  
Touching the sky.

Ker sem letos letela na krilih ljubezni.. Ker sem se takrat lahko dotaknila neba (metaforično seveda) in čeprav se je na koncu vse skuupaj izkazalo za vse kaj drugega, me ta pesem še vedno spominja na tistih nekaj trenutkov...


Golobica - Vardan Franc Husar



Prejk pšenice,prejk vode,
išče gnejzdo za sebe.
Prejk ravnice,prejk Möre,
sejla mi je na srce!



Ena najlepših pesmi v prekmurščini.. Ki na nek poetičen način zajame vso tisto lepoto, ki jo skriva ta del Slovenije.. In ko jo poslušam, si vedno zaželim, da bi se v tistem trenutku znašla tam.. Sredi ravnic :).

High school never ends  - Bowling for soup 



Then When you graduate,
Ya take a look around and you say "Hey Wait!"
This is the same as where I just came from,
I thought it was over, Aw that's just great.

Ker se načeloma poleg načina življenja, ki ga imam trenutno ob poklicnem tečaju... Ni kaj dosti spremenilo od takrat, ko smo še gulili šolske klopi. Ko se pogovarjam s sošolkami, se mi zdi, da so še vedno nespremenjene.. Še vedno se ubadamo s pretežno istimi problemi.. Nismo kar čez noč postali odrasli in odgovorni.. Daleč od tega :)..


If tomorrow never comes - Ronan Keating 



If tomorrow never comes
Will she know how much I loved her
Did I try in every way to show her every day
That she's my only one
And if my time on earth were through
And she must face this world without me
Is the love I gave her in the past
Gonna be enough to last
If tomorrow never comes


Ne, ne.. Pesmi nikakor nisem prilepila iz kakšni ljubezenskih vzgibov.. Temveč zato, ker me vedno znova spomni na to, kako sem enkrat že izgubila priložnost, da bi lahko nekomu  povedala, kako zelo ga imam rada in kako sem ponosna na njega.. Da sem mu hvaležna za vse.. In da si tega preprosto ne smem več dovoliti! 

Jingle bells po varaško -D'Kwaschen Retashy


Jingle bells, jingle bells, 
tü pa svetki so, v boute vsi navalimo, 
ka žepke đoučejo, 
jingle bells, jingle bells, 
vej somari smo, 
ka te pa vsi do februara prazne piskre gledamo..

Ker sem tudi lani dala eno njihove poesem, sem letos načrtno iskala pesem, ki bi jo lahko spet uporabila. Pa me je tale prva kitica spomnila na doživetja v City Centru, ko sem gledala kakšna bogata darila so nekater kupovali za božič :)..
 
 
Kresnice - Saša Lendero in Mišo Kontrec  



Še v sanjah te vidim, ko greš mi naproti
in senca se tvoja spet k moji privija.

Želim si, da prideš kdaj zopet po poti,
ki nima križišča in vstran ne zavija.

Ker sem o tej pesmi napisala blog.. Ker me je preprosto prevzela in ker si jo velikokrat zavrtim in ker me odnese tja nekam daleč, proč od vseh misli, ki me morijo...

Le spomini - California  




Različne so poti v življenju,
in vsakdo najde svojo pot,
vesela duša pa umira,
kadar je preveč zarot.

Kje si zdaj prijatelj stari,
kam te je zanesla pot,
kje so tisti stari časi,
pogrešam stisk tvojih rok.

O tej "zlajnani" pesmi pa mislim, da mi res ni potrebno izgubljati besed. Tisti bo že vedel ;)..  
 

Otoček sredi jezera - Ansambel bratov Avsenik 



Otoček sredi jezera
Gori pa cerkvica
Na sivi skali grad stoji
Bled v soncu ves žari 

Če sem že toliko pisala o izletu za geografijo.. Pa naj bo še tale pesem med pesmimi leta :)...  

Ružo crvena - Ansambel Akordi 


Prošlo je već godina, neubrana ljubavi,
još si bol jedina, uspomena mladosti.

Ker sem to pesem v letošnjem letu preposlušala... Neštetokrat.. Preprosto najlepša izvedba pesmi. Škoda le, da je tako kratka.. .

Sad kada došla si - Bosutski bećari in Klapa Cambi

Zagrli me jako, najjace sto znas
Ljubi me polako Tebi pripadam
Ko si zaželim koga ob sebi... Me ta pesem vedno pomiri ;)..  Še ena lepa hrvaška pesmica.


Sava tiho teče - Plavi Orkestar  


Nije meni sto te moram
sto te moram gubiti
vec je meni, dal' ces moci
poslije mene ljubiti
Žal si ne morem pomagati, da me ta pesem, kljub občutku svobode od njega... Ne bi  spominjala nanj. Tudi v preteklem letu.. In na srečo samo kot na prijatelja.
 
Slovenija od kod lepote tvoje - Ansambel bratov Avsenik 



Se s hribov v daljave zazrem,
prek gričev, dolin, gora,
v daljavi še modro morje uzrem,
kje lepše je kot doma.

Ja, naša deželica je res lepa.. Ima veliko lepot.. Vsak kraj zase je nekaj posebnega. Bi bilo pa pri učenju za maturo super, če bi bila še malo manjša kot je :). No za maturo ne ravno, za teste, ki pa smo jih pisali med letom, pa bi bilo čisto lepo če bi bila kakšnih 10x manjša :)..  

Testify to love  

For as long as I shall live
I will testify to love
I'll be a witness in the silence
Says the words are not enough
With every breath I take
We'll give thanks to God above
For as long as I shall live
I will testify to love


Tale pesem pa me vedno spomni na vse dobre  trenutke, ki sem jih preživela kot animatorka. In na to, da se mi, takrat ko skrenem s prave poti, vedno pravočasno postavi kakšen znak, ki me pripelje spet nazaj k Njemu :)..


We are the champions - Queen
 

We are the champions - my friends
And we'll keep on fighting - till the end -
We are the champions -
We are the champions
No time for losers
'Cause we are the champions - of the world -


 Ker smo iz gimnazije stopili kot zmagovalci. Vsak po svoje :)
 
 Za milion godina - Yo rock misija  


Kada tmurno jutro osvane
u tvojim tuznim mislima
kada kise jesenje zamagle ti
pogled ispred prozora
jedna ruka trazi te i zeli da ti da
dodir neznosti za bar milion godina


Pesem, ki  jo preprosto moram slišati v trenutkih, ko se počutim osamjeno..  Da se zavem, da vseeno nisem :).. 
 
 Živi danas - Dražen Zečić 


Zato živi danas i poštuj dane prošle
Preživjeli smo dosad ma kakve tuge došle
Nije život more da sve je samo slano
Puno toga slatkog od Boga nam je dano


Vsak dan posebej je treba živeti, kot da je naš zadnji in biti hvaležen za dan ki ga preživljaš in vse pretekle dneve :)..



******** Ena dodatna pesmica.. Bolj za hec, kakor za res, ampak velikokrat je žal tako, da se ne zavedamo.. Kdo nam je pravi prijatelj, dokler ga ne izgubimo...Včasih pa si prijatelje izbiramo po čisto čudnih kriterijih...
Prijateljstvo - Adi Smolar
Ko vse ti gre narobe in ruši se ti svet, 
takrat zares ob sebi dobro je prijatla met,
z dobrim se prjatlom vse lažje pretrpi..


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...