Iskali so (ste) ....

Ker sem včeraj ugotovila, da sem pri zapisih presegla 200 objav.. Sem se odločila, da malo preletim po katerih besedah, besednih zvezah, so ljudje prišli do mojega bloga :)...

13 razlogov obnova -> najbolje in najlažje je, da primeš knjigo v roko, jo prebereš in nato sam/a napišeš obnovo.. Se grem stavit, da ti ne bo žal. Pri meni pa najdeš pri tem vse kaj drugega kot obnovo
 
Križanka - geslo ljubim te -> neko skropucalo s tem naslovom sem ustvarila ja... Drugače pa dvomim, da boš na internetu našel kakšno križanko s takim geslom. Lahko pa jo ustvariš sam.. Obstaja luškan program Hot potato, ki to omogoča :)!

Knjiga lepih misli -> ne knjige lepih misli nisem napisala... Tudi ne bom, ker v njej ne bi bilo prav nič avtorskega in se zato ne splača

Ko diši po pomladi -> iz 23. 3... Hmmm lepo bi bilo, da bi že dišalo, ja.. Žal pa tudi 4.4 še ne diši po njej.

Kozarček za voščolo -> najbrž si mislil/a za voščilo... Je pa super ideja, res! Mogoče se lotim česa takšnega za koga ;)... (Hvala za idejo!)

Ko sanje postanejo resničnost -> ja, na pravem mestu si. To je naslov mojega bloga :).. Ki pa mi je, mimogrede, vedno manj všeč..

Pavček - popolnost -> Pavčkove stvaritve so popolne, se strinjam :)!

Muževna steblika Pavček -> v Glagolih jo omenja. To je še ena vrhunska stvaritev izpod njegovih rok. Drugače pa... Če se malo potrudiš biti podoben muževni stebliki, lahko narediš marsikaj dobrega za soljudi ;)...

Predmatura -> največkrat iskana besedna zveza. Verjamem, da ste maturantje panični, ampak matura konec koncev ni tak velik bav bav, kot pravijo. Vsako leto je lažja, tako da... (vprašajte mene, ki sem si predmete prebrala dan prej.. in naredila s pravdobrim.. In ja na predmaturi bi padla vse predmete :D..

Pesem barve -> napisala sem eno s tem naslovom ja... ko sem vedela za pomene določenih barv, zdaj pa ko jo preberem pa za večino nimam več pojma zakaj se pojavi pri določeni stvari..

Rdeča barva vrtnic -> vrtnice so rdeče, da.. No dandanes jih imaš že v vseh barvah, ampak so nekatere gensko spremenjene. Rdeče pa še zmeraj ostajajo najlepše...

Rimski svetnik Valentin -> uh, trije so bili z istim imenom v približno enakem času.. Ne vejo kateri je pravi.

Resničnost in hrepenenje -> lahko sta daleč drug od drugega... Ampak brez hrepenenja ni napredka v življenju :)!

Podkvica za srečo -> naredila sem eno med lanskim poletjem, ampak še čaka na lastnika.

Svečnik iz das mase -> preberi "podkvica za srečo"

Spoštovati nekoga -> lep je občutek, ko spoštuješ nekoga in ko tudi on tebe spoštuje. Ampak kako, pa se moraš sam/a naučiti.. Vse je v odvisnosti od osebe, ki bi jo rad/a spoštoval/a in tvoje pripravljenosti sprejeti njegove napake...

Jezus naš je vstal od smrti -> res je vstal, razveseli se :)!

Ustvarjanje -> nekaj idej pa res lahko najdeš tukaj, da.. Ni pa zagotovljeno, da so pametne in uporabne.

Filip Z. in Špela S. -> prispevala sta nekaj avtorskih fotografij.. Ampak na začetku obstoja bloga.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...