Love is in the air...

Ko se imaš z nekom vsak dan veliko boljše, kot če bi bil sam,ko najdeš toliko na videz nepomembnih vezi z nekom in v tem preprosto uživaš, moraš verjeti, da je to ljubezen z veliko začetnico
[Karin]
Ko si po vseh razočaranjih že popolnoma brez upanja.. 
Ampak se vseeno prepustiš toku.. Brez da bi vedel kam te bo pripeljal.. S tako veliko možnostjo tveganja.. Da spet utoneš.. 
Potem pa ti kar naenkrat postane jasno, da je bilo to tveganje najboljša odločitev v življenju. Da si z njo pridobil nekaj zelo dragocenega.. Naenkrat si več ne predstavljaš, kako prazno in temno mi bilo življenje brez... No saj veste.. Občutka ko si noro zaljubjen..
Občutka ko preprosto veš da si ljubljen in ko si prepričan da je to preprosto to in da je ni ovire, ki bi uničila čarobnost.
Občutek, ko si ob osebi tako sproščen, kot še ob nikomer nisi bil.  
Pa zaupanje, ki se je spletlo.. Ko ti je preprosto vseeno kaj boš rekel v tistem trenutku.. Ko veš, da če bo šlo kaj narobe, je on prvi na katerega se lahko obrneš.. Da te bo uspel potolažiti in ponovno narisati nasmeh na obraz.. 
In ko se z osebo lahko pogovarjaš res o čemerkoli. O najbolj vsakdanjih stvareh, ki oba zanimajo, do največjih strahov, ki te mučijo in o prihodnosti, ki si jo predstavljaš.. 
[Ko se čisto vse preprosto ujame...] 
****  
Primož..
Ker si ti tisti, ki mi je obrnil svet na glavo..  Ker lahko s tabo delim res vse, tudi stvari o katerih prej nisem mogla govoriti.. Ker si me nevede osebnostno spremenil v to, kar sem mislila, da nikoli ne bom dosegla.. Ker sem s teboj lahko to kar sem.. Ker si najbolj optimističen (no in romantičen :P)  človek kar sem ga kdaj srečala in poskrbiš zato, da je moj svet obarvan v najbolj žive barve..
In konec koncev zato, ker je s teboj vse tako lepo in preprosto..  
Ljubim te ...
(in upam da bo tole trajalo in trajalo in trajalo.. pravzaprav sem prepričana v to, da bo)  

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...